Τέτοιο SUV με 33.900 ευρώ το λες και ευκαιρία

  • Leapmotor C10 rear seat
  • Leapmotor-C10
  • Leapmotor C10 (26)
  • Leapmotor C10 (22)
  • Leapmotor C10 (24)
  • Leapmotor C10 (29)
  • Leapmotor C10 (6)
  • Leapmotor C10 (3)
  • Leapmotor C10 (12)
  • Leapmotor C10 (13)
  • Leapmotor C10 (11)
  • Leapmotor C10 (4)
  • Leapmotor C10 (5)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Leapmotor-C10-rear-seat.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Leapmotor-C10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-26.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-22.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-24.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-29.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-5.jpg

Τα SUV έχουν σαρώσει σε πωλήσεις σε Ευρώπη και Ελλάδα, αφού φέτος το μερίδιο των ταξινομήσεών τους έχει φτάσει το 56% και 61% αντίστοιχα. Εξάλλου υπάρχουν πλέον τόσα πολλά μοντέλα από κάθε άλλη φορά, ενώ συνεχώς οι επιλογές πληθαίνουν και από νεοαφιχθείσες μάρκες που προέρχονται από την Κίνα.

Μια τέτοια ραγδαία αναπτυσσόμενη αυτοκινητοβιομηχανία είναι η Leapmotor, η οποία πέτυχε νέο ρεκόρ στην ιστορία της, με συνολικές πωλήσεις (εγχώριες και εξαγωγές) που έφτασαν τις 57.066 τον περασμένο Αύγουστο, αυξημένες κατά 13,8% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2025 που είχε το προηγούμενο ρεκόρ πωλήσεων. Συνολικά μέσα στο τρέχον έτος, οι πωλήσεις της Leapmotor έχουν φτάσει τις 328.859 μονάδες, κάτι που σημαίνει αύξηση 136,43% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Τα μοντέλα που διατέθηκαν αρχικά ήταν το μίνι T03 και το μεσαίο SUV C10, ενώ το νέο μικρομεσαίο SUV B10 που έχει ήδη ξεπεράσει τις 50.000 πωλήσεις θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα το τέταρτο τρίμηνο του 2025.

Leapmotor C10: το απόλυτο value for money D-SUV

Η ναυαρχίδα της Leapmotor, το μεσαίας κατηγορίας SUV C10 έχει μήκος 4.739 χλστ., πλάτος 1.900 χλστ., ύψος 1.680 χλστ. και μεταξόνιο 2.825 χλστ. Παρά τα πληθωρικά του χαρακτηριστικά και το γεγονός ότι είναι αμιγώς ηλεκτρικό, η τιμή που προσφέρεται ανταγωνίζεται μικρομεσαία SUV με κινητήρες βενζίνης. Πιο συγκεκριμένα εκκινεί από τις 33.900 ευρώ, περιλαμβάνοντας την προωθητική ενέργεια λιανικής των 5.000 ευρώ και τη βασική κρατική επιδότηση των 3.000 ευρώ από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3». Εάν υπάρχει παλιό αυτοκίνητο για απόσυρση τότε υπάρχει επιπλέον επιδότηση 1.500 ευρώ, ενώ για πολύτεκνους το πρόσθετο όφελος φτάνει τις 2.000 ευρώ. Επίσης, από την αρχική κιόλας έκδοσή του, το Leapmotor C10 διαθέτει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω.

Βασικός εξοπλισμός: 7 αερόσακοι, πλήρες πακέτο ADAS με 16 συστήματα υποβοήθησης οδηγού, infotainment με οθόνη αφής 14,6 ιντσών, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, Wi Fi, ασύρματη φόρτιση, πλοήγηση, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός με αντλία θερμότητας, Full LED προβολείς, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, 4 κάμερες με Surround View αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα, πανοραμική ηλιοροφή με εμβαδό 2,1 τ.μ. και ηλεκτρικό σκίαστρο. Εγγύηση: 5 έτη ή 100.000 χλμ. για τα μηχανικά μέρη και για 8 έτη ή 160.000 χλμ. για την μπαταρία υψηλής τάσης.

Ευρύχωρο εσωτερικό με πολύ καλή ποιότητα

Το νέο Leapmotor C10 επιβάλλεται εξωτερικά με το πληθωρικό του παρουσιαστικό, χωρίς όμως να προκαλεί, αφού διακρίνεται για την κομψή του αισθητική με τις απαλές καμπύλες επιφάνειες και τις ρέουσες γραμμές. Αντίστοιχα και το εσωτερικό του υιοθετεί μια μινιμάλ αισθητική με απλές επιφάνειες στο ταμπλό και μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 14,6 ιντσών που έχει εντυπωσιακά γραφικά, γρήγορη απόκριση στην αφή και το λειτουργικό σύστημα Leap OS 4.0. Τα μαλακά υλικά σε πολλές επιφάνειες του ταμπλό, κονσόλας και θυρών, η στιβαρή συναρμολόγηση και το προσεγμένο φινίρισμα ακόμα και στα πιο κρυφά σημεία, ενισχύουν την πολυτελή του εικόνα. Υπάρχουν και άλλες εντυπωσιακές λεπτομέρειες όπως οι κρυφοί αεραγωγοί στο ταμπλό που ενεργοποιούνται ηλεκτρικά. Η ευρυχωρία του Leapmotor C10 είναι ανωτέρου επιπέδου για όλους τους επιβάτες, αφού έως πέντε ψηλοί θα κάτσουν έως και σταυροπόδι στο πίσω κάθισμα. Υπάρχουν 26 αποθηκευτικοί χώροι και 435 λίτρα πίσω χώρου αποσκευών, ο οποίος επικουρείται από ένα frunk επιπλέον 32 λίτρων στο εμπρός μέρος, κάτω από το καπό.

Άνετο, ευχάριστο και με διευρυμένη αυτονομία

Την κίνηση του αμιγώς ηλεκτρικού Leapmotor C10 αναλαμβάνει ένα μοτέρ ισχύος 218 ίππων και 320 Nm ροπής που κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ τροφοδοτείται από μπαταρία 69,9 kWh που δίνει μικτή εργοστασιακή αυτονομία 424 χλμ. και 574 χλμ. αστικά κατά WLTP. Κύριο χαρακτηριστικό του C10 είναι η κορυφαίας ποιότητας κύλιση που συνδυάζεται από ισορροπημένα δυναμικά χαρακτηριστικά και πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης. Αντίστοιχα υψηλό είναι και το επίπεδο ασφάλειας που το C10 παρέχει στον οδηγό, τους επιβάτες του αλλά και τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Το καταφέρνει όχι μόνο με τη βοήθεια της ιδιαίτερα στιβαρής δομής της καμπίνας των επιβατών μα επιπλέον χάρη στους 12 αισθητήρες και τις πάρα πολλές λειτουργίες υποβοήθησης του οδηγού που εξασφαλίζουν Αυτόνομη Οδήγηση επιπέδου 2. Μάλιστα, το Leapmotor C10 μπορεί να υπερηφανεύεται για συγγένεια με Maserati στο στήσιμο, καθώς οι μηχανικοί της «Τρίαινας» έδωσαν τα φώτα τους κατά το σετάρισμα της ανάρτησης. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,5 δλ., ενώ η παροχή ισχύος είναι γραμμική και ομαλή, ακόμα κι όταν πατά ο οδηγός απότομα τέρμα το δεξί πεντάλ.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει και το νέο Leapmotor C10 με την πρωτοποριακή τεχνολογία Range Extender EV. Είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες και στην Ελληνική αγορά σε τιμές που ξεκινούν από 38.900 ευρώ και με τα πάντα στον εξοπλισμό. Ουσιαστικά πρόκειται για μια Plug-In Hybrid εκδοχή του C10, η οποία βασίζεται στην αμιγώς ηλεκτρική που γνωρίζουμε ήδη. Ωστόσο απαλλάσσει πλήρως τον οδηγό από το άγχος της φόρτισης προσφέροντας κορυφαία ηλεκτρική αυτονομία που καλύπτει με το παραπάνω την καθημερινή χρήση. Μπορεί να καλύψει μεγάλες αποστάσεις χωρίς καμία ανάγκη για φόρτιση, ανεφοδιαζόμενο με βενζίνη στα πρατήρια καυσίμων, αφού το Leapmotor το C10 REEV μπορεί να διανύσει έως και 970 χιλιόμετρα χωρίς εξωτερική φόρτιση, καταναλώνοντας βενζίνη. Την κίνηση στους τροχούς δίνει σε κάθε περίπτωση ένας ηλεκτρικός κινητήρας ισχύος 215 ίππων, ενώ ο 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1.5 λτ. δεν συνδέεται ποτέ με τους τροχούς και αποκλειστικός σκοπός του είναι να παράγει ρεύμα μέσω της γεννήτριας.

Get it on Google Play Download on the App Store