Η Skoda γιορτάζει 130 χρόνια πορείας στην αυτοκίνηση με επιτυχημένα και δημοφιλή μοντέλα που έχουν γράψει ιστορία, ενώ τώρα διαθέτει την πιο πλήρη και σύγχρονη γκάμα από ποτέ. Γεγονός που συνέβαλλε στην κατάκτηση της 3ης θέσης των πωλήσεων στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ παράλληλα συνεχίζει να αποδεικνύει την ισχυρή της δυναμική, επιβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη εκατομμυρίων οδηγών.
Νέο Fabia από 130 ευρώ το μήνα ή από 16.950 ευρώ

Μεταξύ των διαχρονικά best seller μοντέλων της Skoda είναι και το Fabia, το οποίο στη νέα του γενιά είναι καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο από ποτέ, συνδυάζοντας την κληρονομιά της μάρκας με το όραμα του αύριο. Με αφορμή των εορτασμό των 130 ετών παρουσίας και υπεροχής της Skoda, το Fabia μπορεί να αποκτηθεί με μόλις 130 ευρώ το μήνα, με 0% επιτόκιο και με τιμή εκκίνησης από μόλις 16.950 ευρώ, θέτοντας έτσι νέα δεδομένα στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Επίσης, ανεξαρτήτως έκδοσης ή κινητήρα συνοδεύεται με 4 χρόνια εγγύηση.
Αναφορικά με τη χαμηλή τιμή προσφοράς των 16.950 ευρώ αφορά το Fabia 1.0 MPI 80 PS Essence που απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν ένα νέο μικρό χάτσμπακ για να εξυπηρετούνται με άνεση στην πόλη, χωρίς όμως να κάνουν συμβιβασμούς σε χώρους, ασφάλεια και εξοπλισμό. Εξάλλου ο στάνταρ εξοπλισμός του είναι πλήρης, με έξυπνα συστήματα υποβοήθησης που κάνουν την οδήγηση πιο ασφαλή και άνετη, με μεγάλη οθόνη αφής 8,25 ιντσών, για ευκολία και στυλ και να σε συνδέει άμεσα με όσα αγαπάς μουσική & πλοήγηση και συνδεσιμότητα Skoda Connect, για να έχεις πάντα τον έλεγχο μέσα από το smartphone. Διαθέτει στάνταρ 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ψηφιακό πίνακα οργάνων, infotainment με οθόνη 8,25 ιντσών, φώτα LED εμπρός και πίσω, κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις και πολυλειτουργικό τιμόνι.
Με ανέσεις μεγαλύτερου αυτοκινήτου

Το νέο Fabia είναι από τα μεγαλύτερα «μικρά» μοντέλα, αφού πλησιάζει αρκετά σε διαστάσεις και χώρους μικρομεσαία χάτσμπακ. Πιο συγκεκριμένα έχει μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.780 χλστ., ύψος 1.459 χλστ. και μεταξόνιο 2.564 χλστ. Γεγονός που αξιοποιείται και σε επίπεδο χώρων για επιβάτες και αποσκευές, καλύπτοντας μέχρι και τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας. Στο πίσω κάθισμα του Fabia φιλοξενούνται και πιο ψηλά άτομα χωρίς να νιώσουν στριμωγμένα, καθώς έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Το πορτ μπαγκάζ των 380 λίτρων με μια σειρά Simple Clever λύσεων, με το μεγάλο άνοιγμα και τους μικρούς θόλους είναι και αυτό από τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας, ενώ φτάνει τα 1.190 λίτρα με αναδιπλωμένες τις πλάτες του πίσω καθίσματος. Η στιβαρή αίσθηση που αποπνέει το Fabia ενισχύεται περεταίρω και από τη γεροδεμένη κατασκευή του εσωτερικού του, όπου τα πλαστικά τμήματα είναι συμπαγή και συναρμολογημένα με προσοχή.
Στιβαρή αίσθηση στο δρόμο

Το νέο Skoda Fabia βασίζεται στην εξελιγμένη πλατφόρμας MQB-A0 του ομίλου Volkswagen, συνδυάζοντας το στιβαρό πλαίσιο με τις κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις. Αυτές ισορροπούν με επιτυχημένο τρόπο την άνεση με το κράτημα, τόσο στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων όσο και στις στροφές υπό πίεση. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική και οι περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος φιλτράρονται αποτελεσματικά, με τους επιβάτες να μετακινούνται ξεκούραστα στις πολύωρες και μακρινές διαδρομές. Σε συνθήκες πιο πιεσμένης οδήγησης, το νέο Fabia παρουσιάζεται ουδέτερο και ελεγχόμενο, με φυσιολογικές αντιδράσεις εμπνέοντας σιγουριά, ενώ το τιμόνι μεταφέρει καλή αίσθηση, όπως και τα δυνατά φρένα. Συνολικά και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου και όχι ενός μικρού μοντέλου πόλης.
Κινητήρες ισχύος έως 150 ίππων

Στη βάση της γκάμας των κινητήρων τοποθετείται ο ατμοσφαιρικός 1.0 MPI, ισχύος 80 ίππων και 93 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων και πρόκειται για ένα μοτέρ που προορίζεται κυρίως για την κάλυψη αστικών μετακινήσεων με έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση βενζίνης. Η Skoda ανακοινώνει συνδυαστική κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. που συνεπάγονται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και καθημερινή είσοδο στο Δακτύλιο της Αθήνας. Από πλευράς επιδόσεων επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 15,7 δλ. και φτάνει τα 175 χλμ./ώρα μέγιστης ταχύτητας. Αμέσως πιο πάνω τοποθετείται το turbo μοτέρ 1.0 TSI με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων για ακόμα μεγαλύτερη άνεση στην οδήγηση. Αποδίδει 116 ίππους και 200 Nm, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ., καταναλώνει 5,0 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 114 γρ./χλμ. CO2. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ο 1.5 TSI DSG7 στην πιο σπορ έκδοση Monte Carlo. Το μηχανικό αυτό σύνολο των 150 ίππων και 250 Nm επιτυγχάνει 0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ., μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ.

































































