Η Nissan έχει μειώσει σημαντικά τις τιμές των SUV της μέσω των εκπτώσεων που παρέχει, με τη μεγαλύτερη να φτάνει τις 8.000 ευρώ στο αμιγώς ηλεκτρικό Ariya. Για το best seller Qashqai ισχύουν εκπτώσεις 2.500 ευρώ στην εισαγωγική έκδοση Elite και 2.000 ευρώ για όλα τα υπόλοιπα μοντέλα. Ωστόσο, το ανανεωμένο Qashqai έρχεται στην Ελλάδα σε λίγες μέρες και οι τιμές του θα ξεκινούν από τις 29.990 ευρώ με τον κινητήρα 1.3 140 PS Mild Hybrid (δεν έχει αναφερθεί έκδοση εξοπλισμού).
Το υπάρχον Qashqai 1.3 140 PS Mild Hybrid Elite εκκινεί από την πολύ χαμηλή τιμή των 24.990 ευρώ (με την έκπτωση των 2.500 ευρώ). Στον εξοπλισμό του ανήκουν 6 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος, διατήρησης λωρίδας και προειδοποίησης τυφλού σημείου, φώτα Bi-LED με αυτόματη λειτουργία, μηχανικός κλιματισμός, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, μπουτόν εκκίνησης κινητήρα, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες και απλό ηχοσύστημα με Bluetooth.
Στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Elite, η τιμή του Qashqai με τον ίδιο κινητήρα ανεβαίνει κατά 4.000 ευρώ (από 28.990 ευρώ με την έκπτωση των 2.000 ευρώ). Επιπλέον εξοπλίζεται με οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες βροχής, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, ηλεκτρική ρύθμιση μέσης καθίσματος οδηγού, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ, υποβραχιόνιο στο πίσω κάθισμα και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Από εκεί και μετά υπάρχουν οι πιο πλούσιες εκδόσεις N-Connecta, N-Connecta Feel, Techna και Techna Plus.
Αναφορικά με τον τετρακύλινδρο turbo κινητήρα των 1.332 κ.εκ. με την ήπια υβριδική τεχνολογία 12V, η απόδοσή του φτάνει τα 140 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 240 Nm στις 1.650-4.000 σ.α.λ. Η μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Διαθέτει καλή αίσθηση, ενώ η μακριά 6η διατηρεί χαμηλά τις στροφές του κινητήρα στο ταξίδι (π.χ. 130 χλμ./ώρα με σχεδόν 2.700 σ.α.λ.). Το τράβηγμα που εμφανίζει το μοτέρ από τις στροφές που αποδίδεται η ροπή και άνω είναι θετικό, εξασφαλίζοντας σβέλτες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση σε πραγματικές μεικτές συνθήκες βρίσκεται στα 9,8 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 143 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 100 ευρώ.
Στο δρόμο, οι καλορυθμισμένες αναρτήσεις και το γεροδεμένο πλαίσιο εξασφαλίζουν αποτελεσματικό φιλτράρισμα των ανωμαλιών του οδοστρώματος, ενισχύοντας έτσι τον σημαντικό τομέα της άνεσης. Πολύ καλές κριτικές αποσπά το Nissan Qashqai και από πλευράς σταθερότητας, αφού είναι πολύ ευθύβολο στις ευθείες των εθνικών οδών, ενώ στις στροφές παρουσιάζει λογικές κλίσεις και είναι άμεσο στις εντολές του οδηγού. Ο τελευταίος έχει στη διάθεσή του και το D-Mode με τις επιλογές Eco, Standard και Sport για πιο ήπια, κανονική και αμεσότερη απόκριση αντίστοιχα στο γκάζι και πιο ελαφρύ ή βαρύτερο τιμόνι.
Πληρότητα σε όλα τα επίπεδα παρουσιάζει το Nissan Qashqai και στο εσωτερικό του. Καταρχήν, κερδίζει τις εντυπώσεις με την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής του, μέσω της χρήσης μαλακών πλαστικών σε πολλές επιφάνειες, με το προσεγμένο φινίρισμα και την αντίστοιχου επιπέδου συναρμογή. Από πλευράς χώρων, τέσσερα άτομα θα φιλοξενηθούν άνετα, μιας και έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι, ενώ ένας ακόμα θα χωρέσει δίχως πολύ στρίμωγμα. Μεγάλος είναι και χώρος αποσκευών των 504 λίτρων με το ευρύ άνοιγμα και το εκμεταλλεύσιμο σχήμα, δίχως έντονες προεξοχές από τους θόλους.