Όσοι θέλουν ένα πλουσιοπάροχο, σπορτίφ και ετοιμοπαράδοτο μικρό αυτοκίνητο, δεν έχουν παρά να επιλέξουν ένα από τα τελευταία Ford Fiesta, τα οποία είναι διαθέσιμα για παραγγελία μέσω της online πλατφόρμας Ford Marketplace. Όλα εφοδιάζονται με τον κινητήρα 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS, ενώ οι τιμές ξεκινούν από τις 22.681 ευρώ και φτάνουν μέχρι τις 25.553 ευρώ, ανάλογα με τα εξτρά που ενσωματώνουν. Επιλογές χρωμάτων είναι αρκετές, όπως λευκό, μπλε, μαύρο, γκρι και κόκκινο.
Στον στάνταρ εξοπλισμό του Fiesta ST-Line ανήκουν 6 αερόσακοι, διατήρηση λωρίδας, οθόνη 8 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων, αναγνώριση πινακίδων, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, σπορ προφυλακτήρες, κόκκινες ραφές στο εσωτερικό και πολλά ακόμη. Υπάρχει και ένα ST-Line X με επιπλέον κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, προβολείς Full LED, σύστημα πλοήγησης, φιμέ πίσω παράθυρα, ατμοσφαιρικό φωτισμό και σύστημα εισόδου/εκκίνησης χωρίς κλειδί. Από πλευράς κατασκευής του εσωτερικού, η Ford έχει κάνει χρήση λεπτού μαλακού υλικού στο πάνω μέρος του ταμπλό, ενώ καλής ποιότητας είναι τα σκληρά πλαστικά και φινίρισμα. Οι χώροι βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (311 λίτρα).
Ο αποδοτικός 1.000άρης 3κύλινδρος turbo κινητήρας των 125 ίππων και 170 Nm ροπής (έως 210 Nm στις 1.750 σ.α.λ. με e-assist) συνδυάζεται με το 48V mild hybrid σύστημα με τον ηλεκτροκινητήρα των 16 ίππων. Αυτό βελτιώνει την απόκριση στο γκάζι, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης (5,0 λτ./100 χλμ.) και των εκπομπών CO2 (114 γρ./χλμ. – μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Το εν λόγω μοτέρ με τα πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας εξασφαλίζει παράλληλα σβέλτες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ. και 200 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Το Fiesta ST-Line με τη χαμηλωμένη και σφιχτή σε ρύθμιση ανάρτηση εμφανίζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης στις στροφές και μικρές κλίσεις. Ταυτόχρονα ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα στιβαρό πλαίσιο και το θετικό σε αίσθηση και άμεσο τιμόνι. Παρά το πιο σπορτίφ σετάρισμα, η ανάρτηση περνάει με ομαλό τρόπο πάνω από τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να «κοπανάει».