Νέες μειωμένες τιμές ανακοίνωσε η Nissan για το μικρό SUV μοντέλο της Juke, τόσο για την έκδοση με τον κινητήρα αμιγώς βενζίνης 1.0 DIG-T 114 PS, όσο και για τον full hybrid 1.6 145 PS. Αυτές ξεκινούν από τις 20.990 ευρώ και 24.990 ευρώ αντίστοιχα με πολύ καλό στάνταρ εξοπλισμό και αξιόλογα γενικότερα χαρακτηριστικά, που το καθιστούν μια ξεχωριστή πρόταση αγοράς στην πιο δημοφιλή κατηγορία της αγοράς.
Ξεκινώντας από τον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης Acenta ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αισθητήρες φωτός και βροχής, όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, πίνακας οργάνων με κεντρική οθόνη 7 ιντσών, οθόνη αφής πολυμέσων 12 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικό χειρόφρενο και αυτόματος κλιματισμός.
Όσον αφορά τους κινητήρες, ο αρχικός 1.000άρης τρικύλινδρος turbo αποδίδει 114 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 180 Nm ροπής (200 Nm με λειτουργία over torque). Η μετάδοση γίνεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, όμως υπάρχει και το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DCT 7 σχέσεων. Με το χειροκίνητο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ., καταναλώνει σε πραγματικές συνθήκες 7,1 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 133 γρ./χλμ. CO2 (85 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Το μοτέρ αυτό δεν ακούγεται ιδιαίτερα στο εσωτερικό, η ελαστικότητά του βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο γιατί τραβάει από τις χαμηλές στροφές και να είναι πρόθυμος στο πάτημα του γκαζιού.
Το Juke Hybrid με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.6 λτ. ισχύος 94 PS και 148 Nm, τον κύριο ηλεκτροκινητήρα των 49 PS και 205 Nm, και την ηλεκτρογεννήτρια των 20 PS. Το εξελιγμένο 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 4 ταχύτητες για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και 2 για τον ηλεκτρικό. Το Juke Hybrid επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ., κινείται αρκετά σαν ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην πόλη, ενώ σε μεικτές συνθήκες καταναλώνει 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 107 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Ανεξαρτήτως κινητήρα, το Juke παρουσιάζεται ευχάριστο στην οδήγηση χάρη και στη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία ωστόσο κόβει κάποιους πόντους από την άνεση.
Ένα από τα βασικά σημεία που ξεχωρίζει το Juke, είναι ο ξεχωριστός του σχεδιασμός εξωτερικά, με τον έντονο δυναμισμό που εκπέμπει το μυώδες αμάξωμά του με τις κόμπακτ διαστάσεις (μήκος 4.210 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.595 χλστ. και μεταξόνιο 2.636 χλστ.). Μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του, το οποίο συγκεντρώνει αμέσως θετικές κριτικές και ως προς την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί σε ολόκληρο το ταμπλό και η γεροδεμένη συναρμογή παραπέμπουν σε ακριβότερα αυτοκίνητα. Η ψηφιακότητα ενισχύθηκε από την παρουσία ψηφιακής οθόνης οδηγού 7 ιντσών (12,3 ιντσών από την έκδοση N-Connecta) και τη νέα οθόνη των 12,3 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό για το σύστημα πολυμέσων. Από πλευράς χώρων, στο πίσω κάθισμα υπάρχει αρκετός αέρας για τα πόδια, όχι όμως και για το κεφάλι των λίγο πιο ψηλών. Το πορτ μπαγκάζ έχει μεγάλη χωρητικότητα 422 λίτρων στο βενζίνης, ενώ στο υβριδικό είναι πιο μικρό (354 λίτρα) λόγω της μπαταρίας υψηλής τάσης κάτω από το δάπεδο.