Ο περισσότερος κόσμος κυνηγάει τις προσφορές και τις χαμηλές τιμές σε κάθε προϊόν, σε συνδυασμό με την καλύτερη δυνατή ποιότητα και χαρακτηριστικά γενικότερα. Από τα πιο απλά και προσιτά πράγματα έως τα αυτοκίνητα, τα οποία σε κάθε περίπτωση στοιχίζουν αρκετές χιλιάδες ευρώ. Ορισμένα από αυτά έχουν το πλεονέκτημα να προσφέρονται εξ αρχής σε χαμηλές και ανταγωνιστικές τιμές, σε συνδυασμό με πληρότητα σε εξοπλισμό και όλες τις ανέσεις. Ένα από αυτά τα μοντέλα και ειδικά από τη δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV που διαθέτει αυτά τα γνωρίσματα, είναι το Hyundai Bayon.
Καταρχήν, όλες οι εκδόσεις του Bayon ανεξαρτήτως κινητήρα και επιπέδου εξοπλισμού συνοδεύονται με έκπτωση 500 ευρώ. Το 1.2 MPi 84 hp Exclusive πωλείται από 18.840 ευρώ, ενώ το πιο δυνατό 1.0 T-GDI 100 hp ξεκινά από τις 20.240 ευρώ. Επίσης, το 1.000άρι turbo με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7DCT προσφέρεται από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Premium στην τιμή των 22.540 ευρώ. Ποσά που δεν φτάνουν πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα, αλλά ούτε και supermini με τρέχουσες προσφορές και μειώσεις τιμών. Το επίσης πολύ θετικό, είναι ότι ο στάνταρ εξοπλισμός του είναι πληρέστατος και περιλαμβάνει τα εξής:
- 6 αερόσακους
- Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
- Αναγνώριση οδικών σημάτων
- Αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων
- Αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων
- Infotainment με οθόνη 8 ιντσών
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
- Ηλεκτρικούς καθρέπτες
Στο Bayon Premium προστίθενται ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός, ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, ατμοσφαιρικός φωτισμός, φιμέ πίσω τζάμια, μεταλλικά πεντάλ και κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός. To 1.2 MPi 84 hp πωλείται από 19.840 ευρώ και το 1.0 T-GDI 100 hp από 21.040 ευρώ.
Όσον αφορά τους κινητήρες, ο βασικός 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός 1.200άρης με τα 84 άλογα και τα 118 Nm ροπής, επαρκεί για τις καθημερινές διαδρομές, ενώ στο ταξίδι βοηθά η κοντή 5η ταχύτητα. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,5 δλ., η μέση κατανάλωση (δοκιμής) είναι 6,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι στα 124 γρ./χλμ. Ο 3κύλινδρος turbo 1.0 λτ. με τους 100 ίππους και τα 172 Nm ροπής εξασφαλίζει πιο γρήγορες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,7 δλ.), καίει 7,5 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 122 γρ./χλμ. CO2. Με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κάνει την οδήγηση πολύ πιο ξεκούραστη, ενώ δίνει και τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών. Ανεξαρτήτως κινητήρα, το Bayon διακρίνεται και για την πολύ καλή οδική του συμπεριφορά. Είναι σταθερό στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ και στις στροφές κρατάει πολύ καλά, χάρις και στην σχετικά σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεών του.
Τα 165 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος συμβάλλουν στην καλύτερη ορατότητα μαζί με τις πολλές γυάλινες επιφάνειες, Τις ανέσεις που απολαμβάνουν οι επιβάτες ενισχύουν με τη σειρά τους τα αναπαυτικά καθίσματα και οι αρκετοί χώροι για όλους. Αν και κόμπακτ σε διαστάσεις (μήκος 4.180 χιλιοστά), στο πίσω κάθισμά του θα μετακινηθούν χωρίς πρόβλημα και πιο ψηλοί, αφού διαθέτει αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Μεγάλος είναι και ο χώρος αποσκευών των 411 λίτρων.