H Honda διαθέτει το ZR-V e:HEV με επιπλέον προσφορές στις ήδη μειωμένες του τιμές, οι οποίες είναι πολύ πιο χαμηλές από όταν λανσαρίστηκε αρχικά στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα τον Νοέμβριο του 2023 το ZR-V e:HEV Elegance εκκινούσε από 44.700 ευρώ και τώρα μπορεί να αποκτηθεί από 34.990 ευρώ μαζί με την έκπτωση των 3.910 ευρώ, στα πλαίσια της προωθητικής ενέργειας Dream Offers που ισχύει για περιορισμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων.
Παράλληλα, η απόκτηση του Honda ZR-V e:HEV γίνεται ακόμα πιο προσιτή και μέσω του χρηματοδοτικού προγράμματος με ετήσιο ονομαστικό επιδοτούμενο επιτόκιο 5,5% και ελάχιστη προκαταβολή από 0%. Ενδεικτικά για το ZR-V e:HEV Elegance των 34.990 ευρώ η μηνιαία δόση βγαίνει στα 352 ευρώ για διάρκεια 84 μηνών, με προκαταβολή 30% (10.497 ευρώ). Επιπλέον, όπως σε κάθε νέο Honda, έτσι και στο ZR-V e:HEV δεν χρεώνεται επιπλέον για το μεταλλικό χρώμα και καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση για 5 έτη/100.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο) και 5 χρόνια οδική βοήθεια.
Η τιμή των 34.990 ευρώ είναι από τις χαμηλότερες για full hybrid SUV αυτών των διαστάσεων και απόδοσης, ενώ πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με πολυτελή χαρακτηριστικά. Πιο αναλυτικά το ιαπωνικό SUV έχει μήκος 4.568 χλστ., πλάτος 1.840 χλστ., ύψος 1.620 χλστ. και μεταξόνιο 2.657 χλστ. Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών, ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 11 αερόσακοι, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και άλλα πολλά.
Το εσωτερικό του ZR-V με το μοντέρνο σχεδιασμό και τα στοιχεία πολυτελείας παίρνει «άριστα» σε ποιότητα κατασκευής. Σε αυτό συμβάλλουν τα μαλακά τμήματα στο ταμπλό, στις πόρτες εμπρός/πίσω και στην κεντρική κονσόλα, σε συνδυασμό με ευχάριστο σε υφή συνθετικό δέρμα με ραφές σε πολλά τμήματα. Επίσης, η συναρμογή και το φινίρισμα βρίσκονται σε εξίσου κορυφαία επίπεδα. Στο κέντρο του ταμπλό και ψηλά είναι τοποθετημένη η 9άρα οθόνη του infotainment με την εύκολη χρήση χάρη στην πολύ καλά μελετημένη διάταξη του μενού και των εφαρμογών, συν το περιστροφικό χειριστήριο για τη ρύθμιση του ήχου που διευκολύνει περεταίρω. Στα πλεονεκτήματα του ZR-V e:HEV ανήκουν και οι άνετοι χώροι που παρέχει σε όλους τους επιβάτες του, μιας και στο πίσω κάθισμα θα βολευτούν και οι πιο ψηλοί. Μεγάλος σε άνοιγμα αλλά σχετικά ρηχός είναι ο χώρος αποσκευών των 390 λίτρων, ο οποίος φτάνει τα 1.322 λτ. εφόσον πέσουν οι πλάτες του πίσω καθίσματος.
Το ZR-V e:HEV κινείται αποκλειστικά με τον αποδοτικό φουλ υβριδικό κινητήρα, που συνδυάζει γρήγορες επιδόσεις με κατανάλωση αντίστοιχη με μίνι 1.000άρι αυτοκίνητο. Την κίνηση δίνει ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 184 ίππων και 315 Nm ροπής, ενώ το 2λιτρο ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο μοτέρ βενζίνης των 143 PS και 186 Nm ενισχύει με επιπλέον δύναμη όποτε χρειαστεί, αλλά και για τη φόρτιση της μπαταρίας. Μαζί με το μονής σχέσης e-CVT (σε αίσθηση μοιάζει με αυτόματο διπλού συμπλέκτη), το ZR-V e:HEV επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα και ανεβάζει εύκολα ρυθμούς εν κινήσει. Η κατανάλωση σε μεικτές ρεαλιστικές συνθήκες βρίσκεται τα 6,3 λτ./100 χλμ. (πιο κάτω στην πόλη λόγω της ηλεκτρικής κίνησης) και εκπέμπει 130 γρ./χλμ. CO2 (83 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Στο δρόμο εμπνέει αμέσως εμπιστοσύνη και είναι πολύ άνετο και σταθερό ανεξαρτήτως διαδρομής και ταχύτητας κίνησης. Ταυτόχρονα, είναι ευχάριστο στην οδήγηση -ειδικά με την επιλογή Sport, ενώ σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές βοηθούν τα 180 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος.