Peugeot 3008 σε τέτοια τιμή δεν θα υπάρξει ξανά

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot διαθέτει ετοιμοπαράδοτα 3008 με τον κινητήρα βενζίνης 1.2 PureTech, σε τιμές χαμηλότερες από αυτές που ανακοινώνονται στον τιμοκατάλογο. Ειδικά στην εισαγωγική έκδοση συμφέρει πάρα πολύ, συν του ότι ο πελάτης θα έχει γρήγορα στα χέρια του τo μικρομεσαίο SUV με τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την πολυτελή «αύρα». Χωρίς καμία αμφιβολία το Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για όσους προλάβουν την προσφορά και τα ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα.

Πιο αναλυτικά, το Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 Active Pack εκκινεί με βάση τον ισχύοντα τιμοκατάλογο στις 27.900 ευρώ (από 32.900 ευρώ το αυτόματο EAT8), ενώ το αμέσως πιο πλούσιο Active Plus στοιχίζει από 33.300 ευρώ. Όλα -όπως και άλλες ετοιμοπαράδοτες εκδόσεις αμιγώς βενζίνης- είναι διαθέσιμες με σημαντικά οφέλη προς τον ενδιαφερόμενο αγοραστή, ο οποίος μπορεί να μάθει περισσότερα σε ένα Επίσημο διανομέα πωλήσεων της Peugeot.

Όσον αφορά τον εξοπλισμό, από το αρχικό 3008 Active Pack δεν λείπει τίποτα, αφού διαθέτει όλο το «πακέτο» ασφαλείας, ανέσεων, συν διάφορα ακόμα αξεσουάρ. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση οδικής σήμανσης, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, οθόνη αφής 8 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών κ.λπ. Στο Active Plus προστίθενται οθόνη αφής 10 ιντσών, 3D navigation, αισθητήρες στάθμευσης και εμπρός.

Το δυναμικού σχεδιασμού και καλλίγραμμο αμάξωμα του Peugeot 3008, διαθέτει ένα αντίστοιχα μοντέρνο εσωτερικό με πολλά χαρίσματα. Η πολυτέλεια που αποπνέει αποδίδεται και στην προσοχή που έχει δώσει η γαλλική φίρμα σε κάθε λεπτομέρεια, από την επιλογή των υλικών, έως τους διακόπτες της κεντρικής κονσόλας που μοιάζουν με πλήκτρα. Μαλακά υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί ευρέως σε πολλά τμήματα, συνδυασμένα με διακοσμητικά νίκελ και με πάνελ που παραπέμπουν σε όψη και υφή σε ανθρακόνημα. Ο οδηγός «κουμπώνει» στο αναπαυτικό και με πολύ καλή πλευρική στήριξη κάθισμα, ενώ το μικρής διαμέτρου τιμόνι εξυπηρετεί δεόντως, τόσο στους ελιγμούς όσο και στην πιο γρήγορη κίνηση σε στροφές. Όσο για τους χώρους, το 3008 είναι και σε αυτό τον τομέα πολύ γενναιόδωρο. Όλοι οι φιλοξενούμενοι απολαμβάνουν πολύ αέρα για τα πόδια και το κεφάλι μαζί με μπόλικο πλάτος, ενώ οι αποσκευές τους θα χωρέσουν χωρίς παραχωρήσεις στο μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 520 λίτρων.

Το Peugeot 3008 είναι απολαυστικό και στην οδήγηση, μιας και ο πολύ πετυχημένος συνδυασμός πλαισίου και αναρτήσεων εξασφαλίζει κράτημα ανωτέρου επιπέδου, όχι όμως εις βάρος της άνεσης των επιβατών. Παρά τον αυξημένο συνολικά όγκο και ανάστημά του, το 3008 στρίβει με εκπληκτική ακρίβεια, ακόμα και σε ρυθμούς – διαδρομές που ταιριάζουν σε καλοστημένα χαμηλότερα αμάξια, παρά σε SUV. Ο οδηγός στρίβει το τιμόνι και το αυτοκίνητο ακολουθεί με ακρίβεια της εντολές, πάντα ελεγχόμενα και προβλέψιμα.

Όσον αφορά τον κινητήρα, δίνει την αίσθηση ότι κάτω από το εμπρός καπό φιλοξενείται μεγαλύτερης χωρητικότητας και πιο ισχυρό μοτέρ. Ο γνωστός 1.200άρης turbo των 130 ίππων και με τη ροπή των 230 Nm δίνει «φτερά» στο 3008. Τραβάει από τις χαμηλές στροφές, «ανοίγει» μέχρι τις πιο υψηλές και στην περίπτωση του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου η λειτουργία του είναι εξαιρετική. Το 3008 1.2 PureTech 130 χρειάζεται μόνο 9,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (9,7 δλ. το EAT8) και καταναλώνει γύρω στα 7,5-7,8 λτ./100 χλμ., εκπέμποντας 138 γρ./χλμ. CO2 (144 γρ./χλμ. το EAT8).

Get it on Google Play Download on the App Store