Όπως είναι γνωστό, η λέξη «ετοιμοπαράδοτο» σπανίζει στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων. Οπότε αν βρεθεί μια τέτοια μοναδική ευκαιρία, καλό είναι να μη χάνεται γιατί μετέπειτα από την παραγγελία έως την παραλαβή, το χρονικό διάστημα μπορεί να διαρκέσει αρκετούς μήνες.
Μια τέτοια σπάνια περίπτωση είναι το Ford Puma ST-Line Design, που εξασφάλισε η ελληνική αντιπροσωπεία της Ford για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μείνουν για πολλές ακόμα μέρες διαθέσιμα. Μαζί με τα προνομιακά προγράμματα χρηματοδότησης της Ford Finance κάνουν την απόκτησή του πιο εύκολη και συμφέρουσα χάρη στο ανταγωνιστικό επιτόκιο από 2,99% και τις έως 84 σταθερές μηνιαίες δόσεις.
Από τον εξοπλισμό των Puma ST-Line Design δεν λείπει τίποτα, δεδομένου ότι βασίζεται στην ήδη ολοκληρωμένη σειρά ST-Line του μοντέλου. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, αναγνώριση ορίων ταχύτητας, οθόνη αφής 8 ιντσών, λειτουργία πλοήγησης μέσω σύνδεσης κινητού τηλεφώνου (Android Auto και Apple CarPlay), όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου κ.λπ.
Η συγκεκριμένη έκδοση κινείται από το γνωστό και πολυβραβευμένο μηχανικό σύνολο 1.0 EcoBoost των 125 ίππων και 170 Nm ροπής (200 Nm με overboost) με το ήπιο υβριδικό σύστημα. Το αποδοτικό και ολιγαρκές σε βενζίνη αυτό μοτέρ επιταχύνει το Puma από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ. και φτάνει τα 191 χλμ./ώρα τελικής, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 124 γρ./χλμ. Διατίθεται και με το αυτόματο 7τάχυτο Powershift (0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., κατανάλωση 6,1 λτ./100 χλμ. και CO2 137 γρ./χλμ.).
Στα σημεία αναφοράς του σπορτίφ σχεδιαστικά Ford Puma ανήκουν ακόμα η πολύ ευχάριστη οδική του συμπεριφορά, το προσεγμένο σε κατασκευή εσωτερικό του, οι καλοί χώροι για τους επιβάτες και το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 456 λίτρων (μαζί με τη βαθιά θήκη BegaBox των 80 λτ.).