Ούτε φάρσα να ήταν η τιμή του Citroen C4 Hybrid 145

  • Citroen-C4-1.2-Hybrid-145-strofi
  • Citroen C4 1.2 Hybrid 136 hp (33)
  • Citroen C4 1.2 Hybrid 136 hp (6)
  • Citroen C4 1.2 Hybrid 136 hp (12)
  • Citroen C4 1.2 Hybrid 136 hp (10)
  • Citroen C4 1.2 Hybrid 136 hp (26)
  • Citroen C4 1.2 Hybrid 136 hp (22)
  • Citroen C4 1.2 Hybrid 136 hp (14)
  • Citroen C4 1.2 Hybrid 136 hp (17)
  • Citroen C4 1.2 Hybrid 136 hp (29)
  • Citroen C4 1.2 Hybrid 136 hp (31)
  • Citroen C4 1.2 Hybrid 136 hp (32)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/Citroen-C4-1.2-Hybrid-145-strofi.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Citroen-C4-1.2-Hybrid-136-hp-33.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Citroen-C4-1.2-Hybrid-136-hp-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Citroen-C4-1.2-Hybrid-136-hp-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Citroen-C4-1.2-Hybrid-136-hp-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Citroen-C4-1.2-Hybrid-136-hp-26.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Citroen-C4-1.2-Hybrid-136-hp-22.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Citroen-C4-1.2-Hybrid-136-hp-14.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Citroen-C4-1.2-Hybrid-136-hp-17.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Citroen-C4-1.2-Hybrid-136-hp-29.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Citroen-C4-1.2-Hybrid-136-hp-31.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/03/Citroen-C4-1.2-Hybrid-136-hp-32.jpg

Τέτοια τιμή και προσφορά σε Citroen C4 και γενικότερα σε μικρομεσαίο υβριδικό αυτόματο Crossover δεν έχει ξαναγίνει, σε τέτοιο σημείο που θα έλεγε κανείς ότι πρόκειται για φάρσα. Κι όμως είναι απολύτως πραγματική και πρόκειται για το απόλυτο deal που τρέχει αυτή την περίοδο για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, που σημαίνει ότι δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο.

Υβριδικό 145 ίππων με φουλ εξοπλισμό, από 22.900 ευρώ

Πιο αναλυτικά το νέο Citroen C4 1.2 Hybrid 145 e-DSC6 Plus Pack πωλείται από μόνο 22.900 ευρώ και στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται τα πάντα: οθόνη αφής πολυμέσων 10 ιντσών με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, έγχρωμη οθόνη οδηγού TFT 5 ιντσών, 3 θύρες USB, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων ορίου ταχύτητας, 6 αερόσακοι, προβολείς LED, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, διζωνικός κλιματισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, δερμάτινο τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και οροφή Bi-Ton με μαύρη πέρλα. Στην έκδοση Plus Tech Pack προστίθενται με επιπλέον 1.000 ευρώ το πιο εξελιγμένο infotainment με HD οθόνη αφής 10 ιντσών με Connected Navigation 3D, αναγνώριση φυσικών φωνητικών εντολών και δυνατότητα εξατομίκευσης interface, πιο μεγάλη οθόνη οδηγού 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας Top Rear Vision και διαφορετική επένδυση στο ταμπλό. Επίσης, κάθε νέο Citroen C4 καλύπτεται με πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Δυνατός κινητήρας και ηλεκτρική κίνηση

Από τους πρωταγωνιστές του νέου Citroen C4 είναι το υβριδικό μοτέρ των 145 ίππων συνδυαστικής ισχύος. Καρδιά του είναι ο βελτιωμένος 1.200άρης turbo βενζινοκινητήρας με τη μέγιστη απόδοση των 136 ίππων και των 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Έξτρα παροχή δύναμης εξασφαλίζει το ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη των 28 ίππων και 55 Nm ροπής που είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 ταχυτήτων (e-DSC6) και τροφοδοτείται με ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 48V ενεργειακής χωρητικότητας 0,890 kWh (καθαρή 0,432kWh). Στην πράξη ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες (έως π.χ. 30 χλμ./ώρα), κατά τους ελιγμούς και όταν το όχημα ρολάρει. Το τράβηγμα είναι γεμάτο από τις χαμηλές στροφές και σε κάθε πίεση του δεξιού πεντάλ επιταχύνει σε γοργούς ρυθμούς, τόσο από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ.), όσο και εν κινήσει. Η κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες βρίσκεται στα 8 λτ./100 χλμ., όμως σε πιο νορμάλ συνθήκες και κυρίως στην πόλη όπου κινείται και ηλεκτρικά, μπορεί να πέσει στα 6,3 λίτρα/100 χλμ. Παράλληλα, με εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας.

Υψηλές ανέσεις παντού και για όλους

Ένας ακόμα τομέας που διαπρέπει το νέο Citroen C4 Hybrid 145 είναι αυτός της άνεσης στο δρόμο. Γεγονός που αποδίδεται τόσο στα μαλακά καθίσματα Advanced Comfort με ενισχυμένο αφρό υψηλής πυκνότητας (15 χλστ.), όσο και στην πατενταρισμένη ανάρτηση Progressive Hydraulic Cushions. Το αυτοκίνητο περνάει με «αεράτο» τρόπο πάνω από τις μύριες ανωμαλίες του οδοστρώματος, αφού τις περισσότερες σχεδόν τις εξαφανίζει. Επίσης, η ηχομόνωση βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, κρατώντας εκτός καμπίνας τις περισσότερες οχλήσεις από εξωγενείς θορύβους. Μαζί με την άριστη ποιότητα κύλισης, το γαλλικό μικρομεσαίο Crossover κάνει πολύ ξεκούραστα ταξίδια, όπως και τις πιο κοντινές αστικές διαδρομές. Παρότι εστιασμένο στην παροχή της μέγιστης δυνατής άνεσης, το C4 εμφανίζει πολύ καλό κράτημα και στις στροφές, με λογικές κλίσεις και αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης.

Μετά την πρόσφατη ανανέωση που δέχτηκε το Citroen C4 απέκτησε και πιο κομψή εμφάνιση σε ένα αμάξωμα που συνδυάζει με αρμονικό τρόπο χαρακτηριστικά από τα SUV, τα Coupe και τα Hatchback. Με μήκος 4.350 χλστ., πλάτος 1.800 χλστ., ύψος 1.525 χλστ. και μεταξόνιο 2.670 χλστ. δεν είναι τόσο ογκώδες όσο αρκετά μικρομεσαία SUV, γεγονός που ευνοεί την ευελιξία. Ωστόσο το εσωτερικό του είναι ευρύχωρο και προσφέρει αρκετούς χώρους για όλους τους επιβάτες, όπως και ένα ικανοποιητικό χώρο αποσκευών 380 λίτρων με πλήρως αξιοποιήσιμο τετραγωνισμένο σχήμα. Προσεγμένο είναι και σε ποιότητα κατασκευής, με μαλακά υλικά στο πάνω μέρος του ταμπλό και των θυρών και γεροδεμένη συναρμογή των επιμέρους τμημάτων.

Get it on Google Play Download on the App Store