Σε σημαντικά πιο προσιτές τιμές προσφέρει η Peugeot το 208, τόσο με τον κινητήρα αμιγώς βενζίνης 1.2 PureTech 100, όσο κυρίως με το 1.2 Hybrid 110 e-DSC6 το οποίο συμφέρει εξαιρετικά. Πιο, αναλυτικά το βενζίνης διατίθεται από 19.500 ευρώ (20.800 ευρώ αρχική τιμή), ενώ το υβριδικό εκκινεί από μόνο 20.900 ευρώ (23.000 ευρώ στον τιμοκατάλογο).
Οι προαναφερθείσες τιμές αυτές αφορούν την αρχική έκδοση εξοπλισμού Style με όλα τα σύγχρονα και απαραίτητα στοιχεία ασφαλείας και ανέσεων. Μεταξύ άλλων ανήκουν infotainment με οθόνη αφής 10 ιντσών με ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay/Android Auto, Bluetooth, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακοι, αυτόματη λειτουργία προβολέων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι, μηχανικός κλιματισμός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος.

Αναφορικά με τους κινητήρες, το αμιγώς βενζίνης εφοδιάζεται με το 1.200άρι turbo τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο των 100 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 205 Nm στις 1.750 σ.α.λ., με τη μετάδοση να γίνεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Το ελαστικό και μπριόζικο αυτό μοτέρ επιταχύνει το 208 των 1.090 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ., καταναλώνει σε ρεαλιστικές συνθήκες 7,2 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 117 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Στο υβριδικό με τη συνδυαστική απόδοση των 110 ίππων τοποθετείται το ίδιο μοτέρ των 1.2 λτ., όμως περιλαμβάνει ακόμα ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 28 ίππων και 51 Nm ροπής που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 ταχυτήτων (e-DSC6). Το ηλεκτρομοτέρ τροφοδοτείται με ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 0,9 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 0,432 kWh) και εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες, στους ελιγμούς και στο παρκάρισμα. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,8 δλ., η κατανάλωση βρίσκεται στα 5,7 λτ./100 χλμ. (στην πόλη πέφτει και στα 4 λτ./100 χλμ.) και οι εκπομπές CO2 είναι 105 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Είτε πρόκειται για το 208 αμιγώς βενζίνης, είτε για το υβριδικό, το γαλλικό supermini είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση και άνετο παράλληλα, μιας και οι ανωμαλίες και η τραχύτητα του οδοστρώματος μένουν σε τροχούς-ανάρτηση-πλαίσιο. Στο αστικό περιβάλλον είναι ευέλικτο λόγω και των μαζεμένων του διαστάσεων (μήκος 4.055 χλστ.), ενώ στους αυτοκινητόδρομους «καταπίνει» με ευκολία χιλιόμετρα. Η ευχαρίστηση έρχεται σε δρόμους με στροφές, όπου το μικρό «λιονταράκι» σε εμπνέει να το πιέζεις. Το βαρύ τιμόνι, η πολύ σωστά σεταρισμένη ανάρτηση και το στιβαρό πλαίσιο βάζουν αμέσως τον οδηγό σε «sport mode». Από την πρώτη στροφή ο χρήστης αισθάνεται την αμεσότητα του μπροστινού και τις περιορισμένες κλίσεις, ενώ το αυτοκίνητο ακολουθεί με ευλάβεια τις εντολές και χαράζει ουδέτερη πορεία με ακρίβεια.
Εκτός των παραπάνω, το Peugeot 208 κλέβει τις εντυπώσεις και με τον πολύ ελκυστικό εξωτερικό του σχεδιασμό με τα σπορτίφ χαρακτηριστικά. Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό του, όπου παράλληλα διακρίνεται αμέσως για την ανώτερη ποιότητα κατασκευής που παραπέμπει σε ανώτερη κατηγορία. Τα μαλακά υλικά στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και η συναρμογή είναι εξαιρετικά, μαζί με την πρόσοψη carbon στο ταμπλό (μαλακή και αυτή), τις διακοσμητικές λεπτομέρειες χρωμίου και τις μαύρες γυαλιστερές. Στον τομέα των χώρων απλά ικανοποιεί για τους επιβάτες, όπως και με τα 352 λίτρα του τετραγωνισμένου πορτ μπαγκάζ.







































