Η Opel διαθέτει μια γκάμα από SUV που τοποθετούνται στην καρδιά του αγοραστικού ενδιαφέροντος και πιο συγκεκριμένα στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες των B-SUV και C-SUV. Αυτά φέτος έχουν συγκεντρώσει στην Ελλάδα το 55% των συνολικών ταξινομήσεων με 67.000 οχήματα. Στη βάση των SUV της Opel βρίσκεται το πιο μικρό Mokka, το οποίο στην αρχική του έκδοση διατίθεται με πολύ γενναιόδωρη μείωση τιμής και ξεκινά από μόνο 19.900 ευρώ με το δυνατό βενζινοκινητήρα των 136 ίππων.
Μείον 2.500 ευρώ στην τιμή του Mokka

Το εισαγωγικό Mokka 1.2 Turbo 136 hp προσφέρεται με την έκπτωση των 2.500 ευρώ από μόνο 19.900 ευρώ (έναντι 22.400 ευρώ αρχικής) και αποτελεί ένα από τα πιο προσιτά σε τιμή B-SUV της εγχώριας αγοράς. Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν όλα τα σύγχρονα απαιτούμενα, όπως είναι φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων ορίων ταχύτητας, οθόνη οδηγού 10 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 10 ιντσών, 6 αερόσακοι, αισθητήρες βροχής και φωτός, μονοζωνικός κλιματισμός, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω και ηλεκτρικούς καθρέπτες. Επίσης, κάθε νέο Mokka καλύπτεται με εγγύηση για 5 χρόνια και 5ετή οδική βοήθεια.
136 άλογα με 19.900 ευρώ
Στην τιμή των 19.900 ευρώ το Mokka δεν τροφοδοτείται με το χαμηλότερης απόδοσης 1.200άρη turbo κινητήρα των 100 ίππων όπως άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis, αλλά με την πιο δυνατή εκδοχή των 136 ίππων. Σε συνδυασμό με την μπόλικη ροπή των 230 Nm που αποδίδεται από τις 1.750 σ.α.λ. και το αποκλειστικά χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων, το Mokka των 1,2 τόνων διαθέτει γρήγορες επιταχύνσεις με χαμηλή κατανάλωση. Πιο συγκεκριμένα το μηχανικό αυτό σύνολο εξασφαλίζει 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 208 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με την Opel η μεικτή κατανάλωση είναι 5,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 127 γρ./χλμ. (81 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).
Στο δρόμο, το σχετικά σφιχτό σετάρισμα των αναρτήσεών του εξασφαλίζει αξιόλογη σταθερότητα σε ρυθμούς αυτοκινητόδρομου, όπως και σε διαδρομές με στροφές. Εκεί το Mokka εμφανίζει λογικές κλίσεις και αρκετή πρόσφυση υπό πίεση, ενώ το ESP επεμβαίνει άμεσα μόλις διαγνώσει τάση αποσταθεροποίησης. Οι αναρτήσεις του περνούν με ξερό τρόπο τις πιο έντονες διαδοχικές ανωμαλίες του οδοστρώματος και κυρίως τις εγκάρσιες. Το τιμόνι είναι σχετικά ελαφρύ και εστιάζει περισσότερο στην ευκολία στη χρήση, ενώ τα φρένα με δίσκους σε όλους τους τροχούς είναι δυνατά, αποδοτικά και με σωστή αίσθηση.
Σπορτίφ και μοντέρνο

Το Mokka ξεχωρίζει κατευθείαν εξωτερικά για τον πολύ μοντέρνο και ελκυστικό του σχεδιασμό, από όποια πλευρά και να το κοιτάξει κανείς. Η χαρακτηριστική μαύρη μάσκα που ενώνεται με τα φωτιστικά σώματα, ο ανάγλυφος εμπρός προφυλακτήρας, οι πίσω έντονες ακμές στο τελείωμα του αυτοκινήτου και η «αιωρούμενη» οροφή, αποτελούν ορισμένα βασικά του αισθητικά γνωρίσματα. Περνώντας στο εσωτερικό του, το πρώτο στοιχείο που τραβά το ενδιαφέρον αποτελούν οι δύο οθόνες των 10 ιντσών με τα σύγχρονα γραφικά. Σε συνδυασμό με το ασημί ματ διακοσμητικά, το σπορτίφ τιμόνι και τις λεπτές μαλακές επιφάνειες στο ταμπλό, η συνολική εικόνα που αποκομίζει κανείς είναι θετική. Σε χώρους το κόμπακτ εξωτερικών διαστάσεων αμάξωμά του (μήκος 4.150 χλστ.) ικανοποιεί. Ενήλικα άτομα κανονικού αναστήματος χωρούν, όχι όμως και πιο ψηλά στο πίσω κάθισμα. Το πορτ μπαγκάζ των 350 λίτρων εξυπηρετεί με το πλήρως τετραγωνισμένο του σχήμα, ενώ επεκτείνεται έως τα 1.105 λτ. έως την οροφή και με πεσμένες τις πλάτες του πίσω καθίσματος.















































