Το best seller νέο μοντέλο της Ford, το σπορτίφ μικρό SUV Puma στη νέα αμιγώς ηλεκτρική έκδοση Gen-E είναι διαθέσιμο με μεγάλο συνολικό όφελος, το οποίο αγγίζει το ποσό των 12.700 ευρώ. Έτσι, οι τιμές του κατεβαίνουν στα επίπεδα των βασικών εκδόσεων βενζίνης του Puma, συν του ότι η απόκτηση του Puma Gen-E μπορεί να γίνει με σχεδόν μηδενικό επιτόκιο, μόλις 0,9%.
Πιο αναλυτικά το νέο Puma Gen-E πωλείται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, την Premium και Style. Η Premium προσφέρεται με τιμή από 25.900 ευρώ, μαζί με την κρατική επιδότηση των 8.808 ευρώ και το όφελος Ford των 1.698 ευρώ. Στην περίπτωση απόσυρσης η επιδότηση αυξάνεται κατά 2.000 ευρώ επιπλέον και η τιμή του πέφτει στις 23.900 ευρώ. Το Puma Gen-E Style εκκινεί από τις 27.944 ευρώ συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης των 9.000 ευρώ και της έκπτωσης των 1.698 ευρώ από τη Ford. Αν υπάρχει αυτοκίνητο για απόσυρση, τότε με την πρόσθετη επιδότηση των 2.000 ευρώ, μπορεί να αποκτηθεί από 25.944 ευρώ.
Ο εξοπλισμός του Puma Gen-E από την αρχική έκδοση Premium είναι πληρέστατος και ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη πολυμέσων 12 ιντσών, ασύρματη σύνδεση Apple Car Play & Android Auto, πλοήγηση, ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ασύρματη φόρτιση smartphone, αυτόματος κλιματισμός, προβολείς πλήρως LED, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και πολλά ακόμη. Στο Premium προστίθενται ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, φώτα Matrix- LED, ημιδερμάτινη επένδυση καθισμάτων, ηχοσύστημα B&O (10 ηχεία, 575 Watt) και ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών.
Το νέο Ford Puma Gen-E των 1.563 κιλών κινεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 168 ίππων και 290 Nm ροπής, το οποίο τροφοδοτεί με ρεύμα η μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 43 kWh. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,0 δλ., η τελική ταχύτητα σταματά στα 160 χλμ./ώρα και η μεικτή κατανάλωση είναι 13,1 kWh/100 χλμ. ή μόλις 9,4 kWh/100 χλμ. στην πόλη. Η αυτονομία φτάνει έως τα 376 χλμ., ή έως 523 χλμ. αντίστοιχα, ενώ η λειτουργία one-pedal driving καθιστά ακόμα πιο άνετη την οδήγηση στο αστικό περιβάλλον και συμβάλλει στην αύξηση της αυτονομίας. Όσον αφορά τη φόρτιση, η μέγιστη ισχύς φόρτισης φτάνει τα 100 kW και με τη χρήση ταχυφορτιστή 23 λεπτά αρκούν για να φτάσει η μπαταρία από το 10% στο 80%.
Εκτός από τις διαφορές στο σύστημα μετάδοσης, το Puma Gen-E διαθέτει αλλαγές στον σχεδιασμό του αμαξώματος και του εσωτερικού συγκριτικά με τα Puma βενζίνης. Εξωτερικά τη διαφορά κάνει αμέσως η ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στη Mustang Mach-E, ενώ τα νέα σχέδια των ζαντών αλουμινίου και η σπορ πίσω αεροτομή συμβάλλουν στην καλύτερη αεροδυναμική απόδοση. Στην καμπίνα του ξεχωρίζει η αιωρούμενη κεντρική κονσόλα ανάμεσα από τα καθίσματα. Επίσης, μεγάλωσε και άλλο το πορτ μπαγκάζ GigaBox συνολικής χωρητικότητας έως 574 λτ., συν του ότι υπάρχει ένας ακόμα αποθηκευτικός χώρος 43 λτ. κάτω από το εμπρός καπό.