Με μειωμένη τιμή το νέο Peugeot 3008

  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid GT (3)
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid GT (9)
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid GT (8)
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid GT (10)
  • Peugeot 3008 1.2 Hybrid GT (13)
  • Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-(15)
  • Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-(18)
  • Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-(21)
  • Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-(24)
  • Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-(26)
  • Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-(25)
  • Peugeot 3008 GT interior (4)
  • Peugeot 3008 GT interior (5)
  • Peugeot 3008 GT interior (3)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-GT-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-GT-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-GT-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-GT-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-GT-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-21.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-24.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-26.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Peugeot-3008-1.2-Hybrid-2024-25.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Peugeot-3008-GT-interior-4-scaled.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Peugeot-3008-GT-interior-5-scaled.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Peugeot-3008-GT-interior-3.jpg

Το νέο Peugeot 3008 έφερε νέα δεδομένα και εντυπωσίασε αμέσως το κοινό, τόσο με το δυναμισμό που εκπέμπει το fastback SUV αμάξωμά του, όσο με την υψηλή τεχνολογία και τα πολυτελή χαρακτηριστικά στο εσωτερικό του. Τώρα, η ελληνική αντιπροσωπεία το προσφέρει σε μειωμένη τιμή, ενώ από την αρχική του έκδοση ο εξοπλισμός του είναι πλουσιότατος και την κίνησή του αναλαμβάνει υβριδικό μηχανικό σύνολο συνδυασμένο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Τώρα, το νέο 3008 Hybrid 145 hp Allure πωλείται στην τιμή των 34.900 ευρώ (με την προωθητική ενέργεια των 2.000 ευρώ). Στον εξοπλισμό του υπάρχουν τα πάντα, όπως είναι μεταξύ άλλων πανοραμική οθόνη 21 ιντσών με τον πίνακα οργάνων και το infotainment, πλοήγηση, οθόνη αφής 9,7 ιντσών στην κεντρική κονσόλα με ψηφιακά i-toggles, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες στάθμευσης και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών. Στάνταρ είναι ακόμα 6 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, διζωνικός κλιματισμός, ασύρματη φόρτιση smartphone, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί κ.ά. Επιπλέον παροχή αφορά η εκτεταμένη εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών.

Την κίνηση του νέου Peugeot 3008 με τη μειωμένη τιμή των 34.900 ευρώ αναλαμβάνει το 48V Hybrid μηχανικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων. Βασική πηγή ισχύος αποτελεί το βελτιωμένος turbo 3κύλινδρος κινητήρας των 1.2 λτ. με την απόδοση των 136 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και των 230 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Πρόσθετη δύναμη παρέχει το ηλεκτρικό μοτέρ των 28 ίππων και 51 Nm ροπής που είναι ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6. Το ηλεκτρομοτέρ λαμβάνει ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 0,45 kWh ωφέλιμης χωρητικότητας, ενώ το αυτοκίνητο μπορεί και κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα ή και σε υψηλότερες όταν ρολάρει. Το υβριδικό σύνολο εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και είναι πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού, ενώ σε νορμάλ συνθήκες ο οδηγός δεν θα νιώσει ότι λείπει δύναμη. Το 3008 επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ. και φτάνει τα 201 χλμ./ώρα μέγιστης ταχύτητας. Η κατανάλωση της δοκιμής σε μεικτή χρήση βρέθηκε στα 7,7 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 123 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 79 ευρώ.

Στην οδήγηση το νέο 3008 1.2 Hybrid 145 hp είναι ξεκούραστο και ευχάριστο, αφού είναι ένα αυτοκίνητο που φτιάχνει τη διάθεση του οδηγού. Επίσης, το νέο 3008 είναι εύκολο στους χειρισμούς και «ανάλαφρο», αφού καταφέρνει με μαεστρία και «κρύβει» τα 1.573 κιλά καθαρού βάρους. Το νέο 3008 εμφανίζει υποδειγματική σταθερότητα και οδική συμπεριφορά, αφού από τη μία πλευρά είναι άνετο, ενώ από την άλλη οι μικρές κλίσεις στις στροφές, η άφθονη πρόσφυση, το γρήγορο – άμεσο τιμόνι και η ομοιογένεια στις αντιδράσεις του, συνθέτουν ένα πολύ ισορροπημένο σύνολο.

Πριν από όλα τα παραπάνω πολύ αξιόλογα χαρακτηριστικά του νέου Peugeot 3008, αυτό που έχει κεντρίσει αρχικά το ενδιαφέρον, είναι το fastback SUV αμάξωμά του. Αυτό έχει μήκος 4.542 χλστ., πλάτος 1.895 χλστ., ύψος 1.641 χλστ. και μεταξόνιο των 2.739 χλστ., καθώς και χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή (Cd: 0,28). Υψηλής αισθητικής είναι και το εσωτερικό του, όπου τα βλέμματα αμέσως πέφτουν στο Panoramic i-Cockpit με την ενιαία κυρτή πανοραμική οθόνη των 21 ιντσών. Πολύ ευχάριστη σε όψη και υφή είναι η υφασμάτινη επένδυση στο ταμπλό, στην κονσόλα και στις πόρτες, η οποία σε συνδυασμό με τα μαλακά πλαστικά και τα όμορφα διακοσμητικά στοιχεία και τον εντυπωσιακό κρυφό φωτισμό συνθέτουν ένα μοναδικό «περιβάλλον». Το νέο 3008 διακρίνεται και για την ευρυχωρία στο εσωτερικό του, όπως και για το μεγάλο και πλήρως αξιοποιήσιμο χώρο αποσκευών των 520 λίτρων.

Get it on Google Play Download on the App Store