Το νέο Kia Picanto στην έκδοση 1.0 MPI 67 PS LX Inmotion 4S είναι το αυτοκίνητο με τη χαμηλότερη τιμή στην Ελλάδα. Ξεκινά από τις 14.790 ευρώ (με την έκπτωση των 500 ευρώ) και απευθύνεται στο κοινό που θέλει ένα αξιόπιστο, οικονομικό στην αγορά και στη χρήση καινούργιο αμάξι πόλης, για να κινείται ευέλικτα και με χαμηλή κατανάλωση.
Η απόκτησή του μπορεί να γίνει και μέσω Leasing, η οποία συμφέρει πολύ γιατί η δαπάνη του κεφαλαίου είναι μικρή, ενώ το μηνιαίο μίσθωμα είναι πολύ χαμηλό και περιλαμβάνει όλες τις παροχές. Στην συγκεκριμένη περίπτωση (προσφορά από τη Hertz) το ποσό βγαίνει στα μόλις 103 ευρώ το μήνα, με προκαταβολή 3.100 ευρώ (τιμές χωρίς Φ.Π.Α.), για διάρκεια 36 μηνών και με 10.000 χλμ. το έτος. Παράλληλα υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές επιλογές με λιγότερη προκαταβολή, περισσότερους μήνες μίσθωσης και πιο πολλά χιλιόμετρα, ανάλογα τις ανάγκες του πελάτη, σε χαμηλές πάντα τιμές.
Στον εξοπλισμό του Kia Picanto 1.0 MPi 67 hp LX Inmotion 4S περιλαμβάνονται τα βασικά στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας, όπως είναι 6 αερόσακοι, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, αυτόματο άναμμα φώτων, τηλεχειρισμός κεντρικού κλειδώματος, ράδιο με MP3, χειριστήρια στο τιμόνι και ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα οδηγού. Με τον 1.200άρη κινητήρα και τον ίδιο εξοπλισμό, η επιπλέον επιβάρυνση στο μηνιαίο μίσθωμα είναι μόλις 7 ευρώ, δηλαδή στα 110 ευρώ το μήνα, με προκαταβολή 3.100 ευρώ, για διάρκεια 36 μήνες και με 10.000 χλμ. το έτος. Με τις ίδιες προϋποθέσεις, το αμέσως πιο πλούσια εξοπλισμένο LX Optimum 4S προσφέρεται με μόλις 111 ευρώ/μήνα το 1.0 MPI και με 117 ευρώ το 1.2 MPI. Στον εξοπλισμό του προστίθενται infotainment με οθόνη 8 ιντσών και σύνδεση με Apple Carplay και Android Auto, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, 6 ηχεία και φιμέ πίσω κρύσταλλα.
Ο μικρότερος 1.000άρης κινητήρας διαθέτει την απαιτούμενη ζωηράδα με τους 67 ίππους και τα 96 Nm ροπής. Το πυκνής κλιμάκωσης 5τάχυτο κιβώτιο συμβάλλει στο νεύρο του μοτέρ και την ελαστικότητα που επιδεικνύει στις χαμηλές στροφές και απαιτούνται στους αστικούς ρυθμούς κίνησης. Επίσης, σε πραγματικές μεικτές συνθήκες καίει 5,6 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο. Το 1.2 λτ. μοτέρ με τα 84 άλογα και τα 118 Nm ροπής προσφέρει πιο γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. έναντι 14,6 δλ. το 1.0 MPI), με συνδυαστική κατανάλωση 6,5 λτ./100 χλμ. και CO2 117 γρ./χλμ.