Η Peugeot «χαρίζει» τα 208 και 2008

  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (42)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (27)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (33)
  • Peugeot-2008-Style-6
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (8)
  • Peugeot 2008 1.2 Hybrid (12)
  • Peugeot-208-1.2-PureTech-100-facelift-(4)
  • Peugeot-208-1.2-PureTech-100-facelift-(3)
  • Peugeot-208-1.2-PureTech-100-facelift-(6)
  • Peugeot-208-1.2-PureTech-100-facelift-(9)
  • Peugeot-208-1.2-PureTech-100-facelift-(27)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-42.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-27.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-33.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Peugeot-2008-Style-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Peugeot-2008-1.2-Hybrid-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/03/Peugeot-208-1.2-PureTech-100-facelift-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/03/Peugeot-208-1.2-PureTech-100-facelift-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/03/Peugeot-208-1.2-PureTech-100-facelift-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/03/Peugeot-208-1.2-PureTech-100-facelift-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/03/Peugeot-208-1.2-PureTech-100-facelift-27.jpg

Η Peugeot με τις μοναδικές Black Friday προσφορές που ισχύουν μέχρι και την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου διαθέτει σε ειδικές τιμές πολλά νέα μοντέλα της, μεταξύ των οποίων τα 208 και 2008 πωλούνται σε απίστευτα προσιτές τιμές. Το μικρό χάτσμπακ εκκινεί από μόνο 17.500 ευρώ και το μικρό SUV από μόνο 19.900 ευρώ. Πάμε να δούμε παρακάτω τι ισχύει για κάθε ένα από αυτά.

Με όλα τα «κομφόρ» η έκδοση Style

Οι προαναφερθέντες τιμές αφορούν το εισαγωγικό επίπεδο Style αμφοτέρων των Peugeot, σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.2 PureTech 100. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκουν όλα τα σύγχρονα και απαιτούμενα πλέον μέσα ασφαλείας, ανέσεων και συνδεσιμότητας που θέλει κάθε οδηγός: 6 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, infotainment με οθόνη αφής 10 ιντσών με ασύρματη λειτουργία Mirror Screen (Apple CarPlay/Android Auto), αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματη λειτουργία προβολέων, φώτα LED εμπρός, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες, δερμάτινο τιμόνι κ.λπ. Το 2008 διαθέτει επιπλέον κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων, πίσω φώτα LED και Connected Navigation 3D.

Αισθαντικός σχεδιασμός και ανώτερη ποιότητα

Τόσο το 208, όσο και το 2008 είναι δύο αυτοκίνητα που προκαλούν έντονα συναισθήματα με το που τα αντικρίζει κανείς, αφού τα καλλίγραμμα αμαξώματά τους εκπέμπουν δυναμισμό. Τα φώτα LED ημέρας με τις τρεις κάθετες φωτεινές «νυχιές» εκατέρωθεν του μπροστινού προφυλακτήρα, η μεγάλη μάσκα, τα «αιχμηρά» φωτιστικά σώματα και τα νεύρα στο καπό και στις πλευρικές τους επιφάνειες, ενισχύουν την σπορτίφ υπόστασή τους. Παρόμοιος είναι ο σχεδιασμός στο εσωτερικό τους, όπου τα μαλακά υλικά στο ταμπλό, το προσεγμένο στη λεπτομέρεια φινίρισμα και η στιβαρή συναρμογή συνθέτουν μια εικόνα ανώτερης κατηγορίας. Το μεγαλύτερο σε διαστάσεις Peugeot 2008 (μήκος 4.304 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ, ύψος 1.523 χλστ. και μεταξόνιο 2.605 χλστ.), είναι αναμενόμενα αισθητά πιο ευρύχωρο από το 208 (μήκος 4.055 χλστ., πλάτος 1.745 χλστ., ύψος 1.430 χλστ. και μεταξόνιο 2.540 χλστ.), Το 2008 εξυπηρετεί και οικογενειακές μεταφορικές ανάγκες, αφού έχει και πιο ευρύχωρο πορτ μπαγκάζ 434 λίτρων (352 λτ. στο 208).

Άνετα και ευχάριστα στην οδήγηση

Κοινός παρονομαστής των δύο γαλλικών αυτοκινήτων είναι η ευχάριστη αίσθηση που προσφέρουν στον οδηγό τους, αφού εκτός από άνετα είναι και «στριφτερά». Το 208 λόγω πιο κόμπακτ διαστάσεων κερδίζει αναμενόμενα σε ευελιξία, όμως και το 2008 είναι πάρα πολύ εύκολο στους χειρισμούς και «βολικό». Αμφότερα είναι πολύ καλά «στημένα», με στιβαρά πλαίσια, κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις και με αμεσότητα στις εντολές του χρήστη. Αυτός απλά στρίβει προς την επιθυμητή κατεύθυνση και τα αυτοκίνητα ακολουθούν με ακρίβεια τις εντολές δίχως να προβληματίζουν, ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς.

Αρκούντως ικανοποιητικός είναι και ο 1.200άρης 3κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας των 100 ίππων και στις 5.000 σ.α.λ. και 205 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων και οι επιδόσεις είναι σε κάθε περίπτωση σβέλτες. Το 208 των 1.090 κιλών φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 10,1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 194 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 5,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Το 2008 των 1.188 κιλών επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα σταματά στα 183 χλμ./ώρα. Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,7 λτ./100 με εκπομπές CO2 128 γρ./χλμ. (82 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).

Get it on Google Play Download on the App Store