Η ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan ανακοίνωσε σημαντικές προσφορές για όλα τα SUV της, μεταξύ των οποίων ιδιαίτερα δελεαστική είναι η τιμή της πρώτης έκδοσης του δημοφιλούς Qashqai. Η έκπτωση σε σχέση με τον τιμοκατάλογο και ανάλογα με το μοντέλο φτάνει μέχρι και τις 2.500 ευρώ. Το μέγιστο αυτό ποσό αφορά το Qashqai 1.3 DiG-T 140 PS Elite, με τιμή τώρα που ξεκινά από τις 24.990 ευρώ, όσο δηλαδή πωλούνται πολλά μικρότερα SUV.
Το μικρομεσαίο ιαπωνικό SUV αποτελεί τώρα μια πολύ καλή ευκαιρία για τους αγοραστές που αναζητούν ένα καινούργιο αμάξι με όλες τις ανέσεις, χωρίς να ξοδευτούν πάρα πολλά χρήματα. Το ποσό των 24.990 ευρώ είναι το χαμηλότερο με διαφορά για ένα SUV αυτών των διαστάσεων (μήκος 4.425 χλστ.) και ισχύος, συν του ότι στο βασικό του εξοπλισμό ανήκουν όλα τα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού. Συγκεκριμένα διαθέτει: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας, προειδοποίηση τυφλού σημείου και ελέγχου κίνησης οχήματος ή αντικειμένου κατά την οπισθοπορεία. Στάνταρ είναι ακόμα τα φώτα Bi-LED, μηχανικός κλιματισμός, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόματα φώτα, μπουτόν εκκίνησης κινητήρα, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες και απλό ηχοσύστημα με Bluetooth.
Το νέο Nissan Qashqai είναι ό,τι πρέπει για να καλύψει με άνεση τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας, ή τεσσάρων ατόμων γενικότερα με ύψος άνω του μέσου όρου. Στο πίσω κάθισμα θα φιλοξενηθούν και οι πιο ψηλοί, αφού διαθέτει αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι, ενώ ένας ακόμα θα χωρέσει χωρίς πολύ στρίμωγμα. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 504 λίτρων για να χωρέσει όλες τις αποσκευές. Επιπλέον, η καμπίνα του Qashqai διακρίνεται και για την πολύ προσεγμένη ποιότητα σε υλικά, μέσω της χρήσης μαλακών πλαστικών σε πολλές επιφάνειες.
Τις ανέσεις που απολαμβάνουν οι επιβάτες του νέου Qashqai ενισχύουν με τη σειρά τους οι κατάλληλα ρυθμισμένες αναρτήσεις, σε συνδυασμό με το γεροδεμένο σασί. Ένας συνδυασμός που εξασφαλίζει ισοπεδωτικό φιλτράρισμα των ανωμαλιών του οδοστρώματος, σε σημείο που να δίνει την αίσθηση ότι πίσω έχει ανεξάρτητη ανάρτηση και όχι ημιάκαμπτο άξονα. Το ίδιο ισχύει και από πλευράς σταθερότητας, αφού είναι πολύ ευθύβολο στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων, με λογικές κλίσεις στις στροφές και αμεσότητα στις εντολές του οδηγού.
Την πολύ καλή συνολικά εικόνα του Qashqai επισφραγίζει και ο αξιόλογος 4κύλινδρος turbo κινητήρας των 1.332 κ.εκ. με το ενσωματωμένο ήπιο υβριδικό σύστημα 12V. Αυτό παρέχει επιπλέον ροπή, εκτεταμένη απενεργοποίηση του κινητήρα στην στάση, όπως και γρήγορη – ομαλή επανεκκίνηση. Η ισχύς του αγγίζει τους 140 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 240 Nm στις 1.650-4.000 σ.α.λ. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 ταχυτήτων με καλό σε αίσθηση επιλογέα και με τη μακριά 6η σχέση να κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα στο ταξίδι (π.χ. 130 χλμ./ώρα με σχεδόν 2.700 σ.α.λ.). Επιπλέον, το μηχανικό αυτό σύνολο κερδίζει τις εντυπώσεις με την ομαλή του λειτουργία και το γεμάτο τράβηγμα ειδικά από τις στροφές που αποδίδεται η ροπή και άνω. Ταυτόχρονα ο 1.3 DiG-T 140 PS παρέχει γρήγορες επιδόσεις, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 188 χλμ./ώρα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και το D-Mode με τις επιλογές Eco, Standard και Sport για πιο ήπια, κανονική και αμεσότερη απόκριση αντίστοιχα στο γκάζι. Όσον αφορά την κατανάλωση, σε ρεαλιστικές συνθήκες βρίσκεται στα 9,8 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 στα 143 γρ./χλμ., τα τέλη κυκλοφορίας ισούνται με 100 ευρώ.