Μια μέση έως χαμηλή πλέον τιμή με τα νέα δεδομένα για να αποκτήσει κανείς ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, όπως μικρομεσαίο χάτσμπακ ή μικρό SUV με αρκετούς χώρους, είναι το ποσό των 25.000 ευρώ. Κι αυτό με το ζόρι, σε αρκετές περιπτώσεις. Σε C-SUV, δε, είδος προς εξαφάνιση. Εδώ έρχεται να κάνει τη διαφορά η Kia, κατεβάζοντας την τιμή του XCeed στις 24.590 ευρώ και κάνοντας ακόμα πιο ελκυστικό όλες τις εκδόσεις, όχι μόνο τη βασική 1.5 T-GDI 140 PS LX Premium.
Αναλυτικά ο τιμοκατάλογος του Kia XCeed 48V Hybrid Model Year 2025:
- 1.5 T-GDI 140 PS LX Premium: από 24.590 ευρώ
- 1.5 T-GDI 140 PS EX Platinum: από 26.190 ευρώ
- 1.5 T-GDI 140 PS GT-line: από 28.090 ευρώ
- 1.5 T-GDI 140 PS 7DCT LX Premium: από 26.290 ευρώ
- 1.5 T-GDI 140 PS 7DCT EX Platinum: από 27.890 ευρώ
- 1.5 T-GDI 140 PS 7DCT GT-line: από 29.790 ευρώ
Ο εξοπλισμός της έκδοσης LX Premium περιλαμβάνει -μεταξύ πολλών άλλων- 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, πλοήγηση, σύστημα τηλεματικής Kia Connect, κάμερα οπισθοπορείας, διζωνικό κλιματισμό, Full LED φώτα εμπρός & πίσω, φώτα ομίχλης LED, αυτόματη εναλλαγή μεγάλων – μεσαίων φώτων και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 235/45 R18. Στην επόμενη έκδοση EX Platinum προστίθενται ψηφιακό καντράν 12,3 ιντσών, ηλεκτρικό χειρόφρενο, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, καθίσματα με ύφασμα και συνθετικό δέρμα, κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, πίσω φιμέ παράθυρα και Smart Cruise Control (στο 7DCT). Το XCeed GT-line ξεχωρίζει από τους πιο σπορ προφυλακτήρες και τις διαφορετικές 18άρες , ενώ διαθέτει ακόμα ασύρματη φόρτιση κινητού, keyless entry, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού και πίσω φώτα LED κυψελοειδούς σχεδίασης. Και φυσικά, όλες οι εκδόσεις καλύπτονται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ.
O δυναμικός σχεδιασμός στο αμάξωμα των 4.395 χλστ. συνδυάζει με επιτυχημένο τρόπο στοιχεία από μικρομεσαία χάτσμπακ και SUV, όπως καταδεικνύει η απόσταση των 184 χλστ. από το έδαφος. Τις εντυπώσεις κερδίζει αμέσως και το εσωτερικό του, με την αρτιότητα που παρουσιάζει σε όλους τους τομείς. Αρχικά γίνεται άμεσα αντιληπτή και αισθητή μέσω της αφής η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, τόσο σε υλικά με τη χρήση μαλακών τμημάτων σε πολλές επιφάνειες, όσο σε συναρμογή και φινίρισμα. Ο οδηγός έχει τα πάντα στη διάθεσή του και νιώθει ότι βρίσκεται σε ένα αυτοκίνητο με σπορτίφ χαρακτηριστικά. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκουν και οι άνετοι χώροι για τις μετακινήσεις τεσσάρων επιβατών, αφού έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια στο πίσω κάθισμα. Ικανοποιητικό είναι πορτ μπαγκάζ με τη χωρητικότητα των 380 λίτρων, ενώ κάτω από το δάπεδο υπάρχουν θήκες για μικροαντικείμενα (π.χ. για το φαρμακείο).
Στα σημεία αναφοράς του μικρομεσαίου Crossover της Kia, ανήκει και η πολύ καλή οδική του συμπεριφορά. Οι ανεξάρτητες αναρτήσεις του σε όλους τους τροχούς (πολλαπλών συνδέσμων πίσω) έχουν πιο μεγάλες διαδρομές από ένα κλασικό χάτσμπακ, όμως η ρύθμισή τους είναι σχετικά σφιχτή. Έτσι από τη μια πλευρά ελέγχουν αποτελεσματικά τις κινήσεις του υπερυψωμένου αμαξώματος, ενώ από την άλλη φιλτράρουν με ποιοτικό τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων. Όσον αφορά τον 1.500άρη 4κύλινδρο κινητήρα των 140 ίππων και 253 Nm, εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δλ., καταναλώνει 6,0 λίτρα/100 χλμ., και εκπέμπει από 136 γρ./χλμ. CO2. Με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 7 ταχυτήτων επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δλ., καίει από 6,2 λίτρα./100 χλμ. και εκπέμπει από 139 γρ./χλμ. CO2.