Η Ford προσφέρει το ανανεωμένο Puma σε χαμηλότερες τιμές από όταν λανσαρίστηκε, ενώ η απόκτησή του μπορεί να γίνει πιο εύκολα και μέσω της λειτουργικής μίσθωσης Ford Lease. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης δίνει μια μικρή προκαταβολή και στο χαμηλό μηνιαίο μίσθωμα περιλαμβάνονται όλα τα έξοδα του αυτοκινήτου (πλην φυσικά του καυσίμου). Έτσι μπορεί κανείς να απολαύσει όλα τα οφέλη ενός καινούργιου αυτοκινήτου και ειδικά του μικρού SUV Puma με τα πολύ καλά συνολικά χαρακτηριστικά. Εναλλακτικά υπάρχουν οι επιλογές αγοράς μέσω χρηματοδοτικού προγράμματος χαμηλού επιτοκίου, για όσους δεν μπορούν ή δεν θέλουν να εξοφλήσουν με μιας όλο το ποσό.
Ξεκινώντας από το πρόγραμμα Ford Lease και με βάση την πληρέστατο Ford Puma Titanium 1.0 EcoBoost 125PS mHEV (23.647 ευρώ), η προκαταβολή είναι στις 4.200 ευρώ και το μηνιαίο μίσθωμα για διάρκεια 48 μήνες/20.000 χλμ. ανά έτος βγαίνει στα 221 ευρώ (τιμές πλέον Φ.Π.Α.). Στο μίσθωμα περιλαμβάνονται η συντήρηση του αυτοκινήτου από το επίσημο δίκτυο Ford, μεικτή ασφάλεια, οδική βοήθεια και αλλαγή ελαστικών. Κοινώς, το μόνο επιπλέον έξοδο για τον οδηγό είναι η βενζίνη, αφού όλα τα υπόλοιπα περιλαμβάνονται στο μίσθωμα. Στο τέλος της μίσθωσης ο πελάτης επιστρέφει το αυτοκίνητο στη Ford Lease και εφόσον το επιθυμεί επιλέγει ένα νέο Ford, που σημαίνει ότι θα έχει ξανά στη διάθεσή του ένα ολοκαίνουργιο αμάξι, χωρίς να χάσει λεφτά από την απομείωση της αξίας στην περίπτωση που θα το πούλαγε ως μεταχειρισμένο.
Αν πάλι θέλει ο ενδιαφερόμενος χρηματοδότηση, τότε η μία επιλογή αφορά το χαμηλό επιτόκιο του 3,99%. Για το Puma Titanium 1.0 EcoBoost 125PS mHEV με τιμή από 23.647 ευρώ, προκαταβολή 20% προκαταβολή (4.730 ευρώ) και διάρκεια χρηματοδότησης 60 μήνες, η μηνιαία δόση για το υπόλοιπο ποσό των 18.917 ευρώ βγαίνει στα 353 ευρώ. Διαφορετικά υπάρχει το πρόγραμμα με χαμηλότερη δόση στα 246 ευρώ για διάρκεια 84 μήνες, με 30% προκαταβολή (7.095 ευρώ) και 5,99% επιτόκιο. Άρα οι επιλογές που έχει να κάνει ο πελάτης είναι αρκετές, ανάλογα με το τι τον εξυπηρετεί καλύτερα.
Από την αρχική στην γκάμα έκδοση Titanium 1.0 EcoBoost 125PS mHEV, το Puma είναι πλήρως εξοπλισμένο. Μεταξύ άλλων διαθέτει κεντρική οθόνη αφής 12 ιντσών με δυνατότητα ασύρματων ενημερώσεων, πλοήγηση και ασύρματη σύνδεση Apple Car Play & Android Auto, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 215/55 R17, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, 6 αερόσακους τα συστήματα ADAS, κ.λπ. Επίσης, στο πλήρως ανανεωμένο εσωτερικό του θα βολευτούν τέσσερα άτομα, έχοντας στη διάθεσή τους ένα μεγάλο πορτ μπαγκάζ συνολικής χωρητικότητας 456 λίτρων.
Το δυναμικού σχεδιασμού Puma με το αμάξωμα των 4.207 χλστ. μήκους, 1.805 χλστ. πλάτους, 1.536 χλστ. ύψους και 2.588 χλστ. μεταξονίου κινεί στην αρχική έκδοση το αποδοτικό 1.000άρι turbo mild hybrid μοτέρ των 125 ίππων και 170 Nm ροπής (μέγιστη 210 Nm). Το μηχανικό αυτό σύνολο είναι ελαστικό και «αρπάζει» άμεσα στο πάτημα του γκαζιού, παρέχοντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ., κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες 6,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Στα σημαντικά προσόντα του Puma ανήκει το οδηγοκεντρικό του προφίλ με την σπορτίφ αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός, ο οποίος παράλληλα έχει στη διάθεσή του τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης Eco, Normal, Sport και Slippery.