Στη βάση της μεγάλης γκάμας των SUV της Audi τοποθετείται το Q2, το οποίο τώρα γίνεται πιο προσιτό ως αγορά, μέσω του ευέλικτου και προνομιακού χρηματοδοτικού προγράμματος Audi Now. Συγκεκριμένα μπορεί να γίνει δικό σας με 199 ευρώ το μήνα και άτοκη χρηματοδότηση.
Το ποσό αυτό αφορά την έκδοση Q2 Comfort 30 TFSI με τιμή 26.900 ευρώ, προκαταβολή 35,3% και 0% επιτόκιο. Η δόση των 199 ευρώ είναι για 36 μήνες, ενώ η μεγάλη τελευταία ανέρχεται στις 11.582 ευρώ. Το ποσό αυτό μπορεί να εξοφληθεί, ή να γίνει επαναχρηματοδότηση. Διαφορετικά ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να αντικαταστήσει το Q2 που οδηγούσε με ένα άλλο καινούργιο αυτοκίνητο. Επιπλέον στη χρηματοδότηση περιλαμβάνονται προστασία δανείου και 12 μήνες ασφάλιση.
Από τη βασική κιόλας έκδοση Comfort, το Q2 διαθέτει πληρέστατο εξοπλισμό με όλα τα συστήματα ασφαλείας και συνδεσιμότητας, όπως είναι 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας και infotainment με οθόνη 7 ιντσών. Στάνταρ είναι ακόμα οι προβολείς LED, όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις, κλιματισμός, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και 17άρες ζάντες αλουμινίου. Στο πλουσιοπάροχο εσωτερικό του το συνολικό επίπεδο ανεβάζει η υψηλού επιπέδου ποιότητα κατασκευής, με χρήση μαλακού υλικού στο πάνω μέρος του ταμπλό, γεροδεμένη συναρμογή και πολύ καλό φινίρισμα. Στον τομέα των χώρων, το Audi Q2 θα βολέψει χωρίς πρόβλημα τέσσερις επιβάτες, με τους πίσω να έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Ο χώρος αποσκευών των 405 λίτρων είναι αρκετός και φτάνει τα 1.050 λίτρα όταν πέσουν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων.
Την κίνηση του Q2 30 TFSI αναλαμβάνει ο γνωστός 1.0 TFSI των 110 ίππων και 200 Nm ροπής. Το τράβηγμα που διαθέτει είναι γεμάτο από τις στροφές που αποδίδεται η ροπή και άνω, ενώ ανεβάζει ρυθμούς μέχρι ψηλά και παρέχει σβέλτες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει. Η πολύ καλή ηχομόνωση κρατά εκτός καμπίνας τους όποιους παρασιτικούς ενοχλητικούς θορύβους και δύσκολα θα αντιληφθούν οι επιβάτες ότι πρόκειται για τρικύλινδρο μοτέρ. Η κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες δοκιμής βρέθηκε στα 7,5 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 132 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 84 ευρώ. Στο δρόμο, το αίσθημα της ασφάλειας και της στιβαρότητας γίνεται αμέσως αισθητό. Στις στροφές οι κλίσεις που εμφανίζει είναι περιορισμένες και τα περιθώρια πρόσφυσης μεγάλα, στοιχεία που τονίζουν περεταίρω τη στιβαρότητα του αυτοκινήτου.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 999 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 110/5.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 200/2.000-3.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 11,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 197 |
Κατανάλωση* (λτ./100 χλμ.) | 7,5 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 132 |
Βάρος (κιλά) | 1.250 |
*Δοκιμής |