Η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda ανακοίνωσε νέα ευνοϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα με προνομιακό επιτόκιο και δωρεάν service για τα νέα SUV ZR-V, CR-V και e:Ny1. Σημαντικά οφέλη προσφέρονται και για το μικρότερο μοντέλο της Ιαπωνικής μάρκας, το πολυτάλαντο Jazz e:HEV, το οποίο εδώ και λίγους μήνες έχει λανσαριστεί ανανεωμένο σε σχεδιασμό, πιο δυνατό αλλά οικονομικό σε κατανάλωση, με περισσότερη τεχνολογία και σε νέες εκδόσεις.
Πιο αναλυτικά, το νέο Jazz e:HEV μπορεί να αποκτηθεί με σταθερό ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο 5,5%, από 0% προκαταβολή και με ευέλικτη περίοδο αποπληρωμής από 12 έως 84 μήνες. Ενδεικτικά, με 30% προκαταβολή (8.250 ευρώ), ποσό χρηματοδότησης 19.250 ευρώ και διάρκεια 84 μήνες, η μηνιαία δόση βγαίνει στα 276,62 ευρώ. Στην πρώτη έκδοση Elegance, το Jazz e:HEV πωλείται από 27.500 ευρώ, ενώ καλύπτεται με 5 χρόνια εγγύηση και το μεταλλικό χρώμα δεν χρεώνεται εξτρά. Στον πληρέστατο στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν τα εξής:
- 9 αερόσακοι
- Αυτόματη έκτακτη πέδηση
- Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
- Οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών
- Προβολείς LED
- Αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων
- Πίσω κάμερα στάθμευσης
- Αισθητήρες στάθμευσης εμπρός & πίσω
- Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες
- Αυτόματος κλιματισμός
- Θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά
- Ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών
Μετά την ανανέωση που δέχτηκε το Jazz e:HEV, απέκτησε πιο κομψό σχεδιασμό στο εμπρός τμήμα του. Σε αυτό ξεχωρίζουν αμέσως ο νέος προφυλακτήρας με το μεγαλύτερο αεραγωγό και τις πλευρικές εισαγωγές αέρα, τη νέα μάσκα και τα πιο σκούρα φωτιστικά σώματα. Τα πλαίσια των παραθύρων και οι επενδύσεις στις κολόνες υιοθετούν ματ μαύρο φινίρισμα, ενώ νέος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας με το μαύρο κάτω τμήμα. Επίσης διατίθενται το πιο σπορτίφ Jazz Advanced Sport και το Crossover μοντέλο Crosstar. Το Jazz e:HEV τοποθετείται στο άνω άκρο των supermini από πλευράς διαστάσεων, με μήκος 4.089 χλστ., πλάτος 1.694 χλστ., ύψος 1.526 χλστ. και μεταξόνιο 2.517 χλστ.
Στο εσωτερικό του αμέσως ο οδηγός και οι επιβάτες αισθάνονται ιδιαίτερα φιλόξενα και έχουν την αίσθηση ότι βρίσκονται σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Γεγονός που συμβάλλουν οι πολλές και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, το χαμηλά τοποθετημένο ταμπλό με το εντελώς επίπεδο άνω τμήμα και τα ελαφρώς υπερυψωμένα (και πολύ αναπαυτικά) καθίσματα. Την απαραίτητη ψηφιακότητα ενισχύουν οι οθόνες των 9 ιντσών του infotainment και των 7 ιντσών του πίνακα οργάνων. Η ευρυχωρία που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία, όπως και τα πίσω magic seats, τα οποία σηκώνονται ή αναδιπλώνονται πλήρως με μια κίνηση και δημιουργείται ένας επίπεδος αποθηκευτικός χώρος 1.205 λίτρων (304 λτ. το πορτ μπαγκάζ).
Εκτός από πάρα πολύ πρακτικό, το νέο Jazz e:HEV είναι και εξαιρετικά ευέλικτο και εύκολο στους χειρισμούς στην καθημερινή κίνηση των πόλεων. Παράλληλα το στήσιμό του ανταποκρίνεται και σε πιο γρήγορους ρυθμούς, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο, το σφιχτό σετάρισμα των αναρτήσεων, το άμεσο τιμόνι, τα αποδοτικά φρένα και τις μικρές κλίσεις στις στροφές. Σύμμαχος του οδηγού σε κάθε περίπτωση είναι και ο υβριδικός κινητήρας με την περισσότερη δύναμη. Το σύστημα e:HEV αποτελείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 122 ίππων και 253 Nm ροπής που δίνει την κίνηση, μια γεννήτρια και ένα υποστηρικτικό βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson 1.5 λτ. DOHC i-VTEC απόδοσης 107 ίππων. Επίσης, περιλαμβάνει μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 0,8 kWh και ένα κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς σχέσεις μετάδοσης. Το μηχανικό αυτό σύνολο εξασφαλίζει άμεση απόκριση στο πάτημα του γκαζιού, δυναμικές επιδόσεις και πολύ χαμηλή κατανάλωση. Στην πόλη όπου κινείται αρκετά ηλεκτρικά καίει χωρίς δυσκολία κοντά στα 4,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες βρίσκεται στα 5,5 λτ./100 χλμ. Επίσης με 102 γρ./χλμ. CO2 δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο.
Κινητήρας | |
Κυβισμός | 1.498 κ.εκ. |
Ισχύς βενζ/νητήρα | 107 PS/6.000 σ.α.λ. |
Ροπή βενζ/νητήρα | 131 Nm/4.500 σ.α.λ. |
Ισχύς ηλεκ/νητήρα | 122 PS |
Ροπή ηλεκ/νητήρα | 253 Nm |
0-100 χλμ./ώρα | 9,4 δλ. |
Τελική ταχύτητα | 175 χλμ./ώρα |
Κατανάλωση* | 5,5 λτ./100 χλμ. |
Εκπομπές CO2 | 102 γρ./χλμ. |
Βάρος | 1.230 κιλά |
*Δοκιμής |