H BMW διαθέτει ετοιμοπαράδοτες BMW 116i στην πολύ ελκυστική τιμή των 25.500 ευρώ, αποτελώντας ευκαιρία για όσους θέλουν ένα αυτοκίνητο πολυτελείας χωρίς να δαπανήσουν πάρα πολλά χρήματα. Αξιοσημείωτο είναι ότι μη premium μικρομεσαία χάτσμπακ πωλούνται ακριβότερα, όπως ισχύει αντίστοιχα και για μικρά SUV.
Τις άμεσα διαθέσιμες BMW 116i (όπως άλλες ετοιμοπαράδοτες εκδόσεις της Σειράς 1), μπορεί να τις δει κανείς και μέσω της ιστοσελίδας της BMW και να κάνει αίτημα για προσφορά ή να επικοινωνήσει με τον Επίσημο Έμπορο BMW. Οι επιλογές των χρωμάτων για το αμάξωμα είναι λευκό, μαύρο και γκρι, ενώ όσον αφορά τον στάνταρ εξοπλισμό, δεν λείπει απολύτως τίποτα. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται 6 αερόσακοι τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αισθητήρες φωτός και βροχής, infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών, πλοήγηση, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, αυτόματος κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών κ.λπ.
Η BMW 116i με το δυναμικού σχεδιασμού αμάξωμα των 4.319 χλστ. μήκους, 1.799 χλστ. πλάτους, 1.434 χλστ. ύψους και με το μακρύ μεταξόνιο των 4.319 χλστ., εξυπηρετεί τόσο τις ανάγκες μετακινήσεων στο αστικό περιβάλλον, όσο και τις μεταφορικές απαιτήσεις τεσσάρων ατόμων. Παρότι κόμπακτ, διαθέτει στο πίσω κάθισμα αρκετό αέρα για τα πόδια και των πιο ψηλών, ενώ μόνο το ψηλό κεντρικό τούνελ δεν βολεύει να κάτσει ένας ακόμα στη μέση. Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 380 λίτρα, όμως κάτω από το δάπεδο διαθέτει πολύ ακόμα χώρο ακόμα και για σάκους. Στην κορυφή της κατηγορίας -και όχι μόνο- τοποθετείται σε ποιότητα κατασκευής, τόσο σε υλικά, όσο σε συναρμογή και φινίρισμα.
Τα πολύ καλά χαρακτηριστικά της BMW 116i συνεχίζονται και στο δρόμο. Ο συνδυασμός των ανεξάρτητων αναρτήσεων με τις 16άρες ζάντες και τα ελαστικά 205/55 εκπλήσσει αμέσως ευχάριστα καθώς ταιριάζουν με επιτυχημένο τρόπο την άνεση με το στιβαρό πάτημα. Την ίδια στιγμή η ακρίβεια στο σύστημα διεύθυνσης και η γεμάτη αίσθηση, πλαισιώνονται από μικρές κλίσεις και ομοιόμορφες αντιδράσεις. Πολύ ταιριαστός είναι και ο 1.500άρης 3κύλινδρος turbo κινητήρας, ο οποίος στα «χαρτιά» σίγουρα δεν ενθουσιάζει, ωστόσο στην πράξη καλύπτει τους όποιους ενδοιασμούς. Τα 109 άλογα μαζί με τη ροπή των 190 Nm από τις μόλις 1.380 σ.α.λ. και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο εξασφαλίζουν εξαιρετική ελαστικότητα από τις πολύ χαμηλές στροφές. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές τόσο από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ.), όσο και εν κινήσει, λόγω «τραβήγματος» του μοτέρ. Παράλληλα η συνδυαστική κατανάλωση των 7,5 λτ./100 χλμ. είναι λογική, όπως και οι εκπομπές CO2 των 130 γρ./χλμ. (τέλη κυκλοφορίας είναι 83 ευρώ).
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κυβισμός: | 1.499 κ.εκ. |
Ισχύς: | 109 PS/4.300-6.500 σ.α.λ. |
Ροπή: | 190 Nm/1.380-3.800 σ.α.λ. |
0-100 χλμ./ώρα: | 10,6 δλ. |
Τελική ταχύτητα: | 200 χλμ./ώρα |
Κατανάλωση: | 7,5 λτ./100 χλμ. |
Εκπομπές CO2: | 129 γρ./χλμ. |
*Δοκιμής |