Με σημαντικά οφέλη προσφέρεται το premium μικρό ηλεκτρικό Volvo EX30, αφού το συνολικό κέρδος για τον πελάτη μπορεί να ξεπεράσει το ποσό των 10.000 ευρώ. Πιο συγκεκριμένα παρέχεται Επιδότηση Ηλεκτροκίνησης Volvo έως 7.000 ευρώ και επιπλέον επιδότηση 3.000 ευρώ από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά». Εφόσον προστεθούν 1.500 ευρώ για απόσυρση παλιού ρυπογόνου οχήματος και 500 ευρώ για νέους κάτω των 29 ετών, τότε το συνολικό κέρδος φτάνει τις 12.000 ευρώ.
Η αρχική τιμή του Volvo EX30 στον τιμοκατάλογο ξεκινά από τις 39.172 ευρώ, όμως με την προσφορά της Volvo και τη βασική επιδότηση των 3.000 ευρώ, κατεβαίνει στις 29.900 ευρώ. Ποσό που είναι στα επίπεδα μικρομεσαίων μη premium SUV με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ είναι χαμηλότερο συγκριτικά με άλλων πολυτελών ηλεκτρικών SUV. Η τιμή των 29.900 ευρώ αφορά την εισαγωγική στην γκάμα έκδοση ΕΧ30 Single Motor με τον ισχυρό κινητήρα των 272 ίππων και 343 Nm ροπής και την μπαταρία των 51 kWh. Ένας συνδυασμός που παρέχει δυναμικές επιταχύνσεις με ικανοποιητική αυτονομία και χαμηλό κόστος σε κατανάλωση ρεύματος. Το εν λόγω μοτέρ καταναλώνει σε μεικτές συνθήκες 17,1 kWh/100 χλμ., που σημαίνει ότι με μια μέση τιμή οικιακής kWh στα 0,20 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. και λοιπών χρεώσεων), τα 100 χιλιόμετρα στοιχίζουν λίγο πιο κάτω από 3,5 ευρώ.
Η μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 51 kWh εξασφαλίζει ονομαστική αυτονομία έως 337 χλμ. σε μεικτές συνθήκες ή έως 441 χλμ. στην πόλη, όπου βοηθά πολύ η ανάκτηση ενέργειας και οι πιο χαμηλές ταχύτητες. Για τη φόρτιση απαιτούνται 26 λεπτά από 10% έως 80% σε ταχυφορτιστή DC 150kW ή 6 ώρες από 0% έως 100% με wallbox σπιτιού AC 11kW. Παράλληλα, ο οδηγός του EX30 έχει στη διάθεσή όποτε χρειαστεί πολύ γρήγορες επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 5,3 δλ.), ταχύτατες ρεπρίζ και διατήρηση ταχυτήτων αυτοκινητόδρομου με χαρακτηριστική ευκολία. Το μικρότερο SUV της Volvo διακρίνεται ακόμα για το στιβαρό του πάτημα στο δρόμο και την άνεση που παρέχει στην οδήγηση, χαρακτηριστικά που γίνονται άμεσα αντιληπτά από τον οδηγό, ο οποίος νιώθει ασφαλής σε όποια διαδρομή και να βρεθεί.
Το πολύ μοντέρνο σε σχεδιασμό EX30 είναι και αρκετά ευέλικτο, διαθέτοντας μήκος 4.233 χλστ., πλάτος 1.838 χλστ., ύψος 1.550 χλστ. και μεταξόνιο 2.650 χλστ. Το εσωτερικό του αποτελεί τον ορισμό του μινιμάλ σχεδιασμού, αφού ο έλεγχος όλων των λειτουργιών του αυτοκινήτου γίνονται μέσω της κεντρικής οθόνης τύπου τάμπλετ με τη διαγώνιο των 12,3 ιντσών. Σίγουρα απαιτείται ένα διάστημα εξοικείωσης, αφού τα φυσικά χειριστήρια είναι τα απολύτως απαραίτητα. Η κατασκευή του γεροδεμένου εσωτερικού έχει γίνει σε ένα μεγάλο μέρος από μαλακά υλικά και από ανακυκλωμένα πλαστικά και υφάσματα, ενώ οι χώροι καλύπτουν τις μεταφορικές ανάγκες τεσσάρων ατόμων κανονικού αναστήματος. Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 318 λίτρων με επιπλέον 61 λίτρα κάτω από το δάπεδο, συν άλλα 7 λίτρα κάτω από το εμπρός καπό.
Τέλος, στον στάνταρ εξοπλισμό του Volvo EX30 Core των 29.900 ευρώ ανήκουν μεταξύ άλλων 7 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος, διατήρησης λωρίδας και επιτήρησης τυφλών γωνιών, κάμερα οπισθοπορείας, υποβοήθηση στάθμευσης πίσω, Google Assistant, Google Maps και Google Play Store, Adaptive cruise control, αυτόματος κλιματισμός, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 225/55 R18 κ.λπ.