H Ford μειώνει την τιμή του νέου Kuga Hybrid, κάνοντάς το ακόμα πιο συμφέρον ως αγορά για όσους θέλουν ένα πληθωρικό σε ανέσεις, εξοπλισμό, διαστάσεις και ασφάλεια νέο SUV, αλλά με κατανάλωση που είναι παρόμοια ή και χαμηλότερη από μίνι αυτοκινήτων αμιγώς βενζίνης. Πιο συγκεκριμένα προσφέρεται με έκπτωση 2.500 ευρώ, που σημαίνει ότι από την αρχική τιμή των 37.837 ευρώ πέφτει στις 35.337 ευρώ.
Ποσό που βρίσκεται στα επίπεδα μικρομεσαίων SUV με mild hybrid μηχανικά σύνολα βενζίνης ή πολύ χαμηλότερα από την κατηγορία που τοποθετείται, αυτή των μεσαίων SUV. Η τιμή προσφοράς των 35.337 ευρώ αφορά το νέο Kuga 2.5 Duratec FHEV 180 PS CVT Titanium συνοδευόμενο με ένα υπερπλήρη εξοπλισμό σε όλα τα επίπεδα. Περιλαμβάνει οθόνη πολυμέσων 13 ιντσών, πλοήγηση, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, ασύρματη φόρτιση κινητού, Keyless entry, κάμερα 360 μοιρών, αυτόματο σύστημα στάθμευσης, διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, επιτήρηση τυφλών σημείων, κ.λπ.
Το νέο Ford Kuga με το κομψό και επιβλητικό παράλληλα αμάξωμα των 4.604 χλστ. μήκους, 1.882 χλστ. πλάτους, 1.679 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.711 χλστ., διαθέτει ένα σύγχρονο εσωτερικό εστιασμένο στην εργονομία. Πολύ καλά σχόλια αποσπά και σε ποιότητα κατασκευής, τόσο σε υλικά με χρήση μαλακών πλαστικών σε πολλές επιφάνειες, όσο σε φινίρισμα και συναρμογή. Στα σημεία αναφοράς του ταμπλό ανήκουν ακόμα ο διαμορφώσιμος πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών και η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 13,2 ιντσών με το εύχρηστο μενού. Όλοι οι επιβάτες του νέου Ford Kuga έχουν στη διάθεσή τους άπλα χώρων και στο πίσω κάθισμα, χάρη στον μπόλικο αέρα για τα πόδια το κεφάλι και το ωφέλιμο πλάτος. Την πρακτικότητα ενισχύει σημαντικά το πίσω κάθισμα που σύρεται κατά 150 χλστ., μεγαλώνοντας το χώρο αποσκευών από τα 412 λτ. στα 553 λτ., ή φτάνοντας έως τα 1.534 λτ. με πεσμένα τα πίσω καθίσματα.
To νέο Ford Kuga Hybrid κινείται από το φουλ υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 180 ίππων. Αποτελείται από το βενζινοκινητήρα των 2.5 λίτρων κύκλου Atkinson ισχύος 152 ίππων τον ηλεκτροκινητήρα και τη γεννήτρια των 125 ίππων και 230 Nm ροπής. Η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 1,1 kWh παρέχει ηλεκτρική ενέργεια και εξασφαλίζει αρκετή κίνηση δίχως την κατανάλωση βενζίνης και σε πιο γρήγορες ταχύτητες. Η Ford κάνει λόγο για αυτονομία έως 900 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα του ρεζερβουάρ των 54 λίτρων και έως 64% ηλεκτρική κίνηση στην πόλη. Γεγονός που επιτυγχάνεται και σε πραγματικές συνθήκες, μιας και σε αστική χρήση η κατανάλωση μπορεί να πέσει ακόμα και κάτω από 5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτή οδήγηση βρίσκεται στην περιοχή των 6 λτ./100 χλμ. Επίσης με εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά.
Η μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς γίνεται μέσω του CVT κιβωτίου ταχυτήτων, το οποίο διακρίνεται για την ομαλότητα και το χαμηλό θόρυβο σε συνθήκες ταξιδιού. Παράλληλα το υβριδικό σύνολο προσφέρει άμεση παροχή της ισχύος και γρήγορες επιταχύνσεις, τόσο από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ.) όσο και εν κινήσει. Στα πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα του νέου Kuga Hybrid είναι η εξαιρετικά ισορροπημένη οδική του συμπεριφορά. Στο μεσαίο SUV της Ford το πλαίσιο και οι αναρτήσεις είναι τόσο καλά συνδυασμένα μεταξύ τους, που μεταφέρουν στον οδηγό την αίσθηση μιας συμπαγούς κατασκευής. Οι πολύ καλά σεταρισμένες αναρτήσεις κάνουν ξεκούραστες τις όποιες διαδρομές ύστερα και από πολλές ώρες, χωρίς όμως ο οδηγός να νιώθει «αποστειρωμένος» από τα τεκταινόμενα του δρόμου.