Το best seller μοντέλο της Opel στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, το Corsa προσφέρεται τώρα με σημαντικές εκπτώσεις, οι οποίες ρίχνουν σημαντικά τις τιμές του σε επίπεδα προ διετίας. Παράλληλα, από την αρχική του έκδοση είναι φουλ εξοπλισμένο με όλα όσα θέλει ένας οδηγός από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, συν του ότι συνοδεύεται με 5 χρόνια εγγύηση (όπως όλα τα Opel).
Συγκεκριμένα το εισαγωγικό στην γκάμα Corsa 1.2 75 hp Edition Pack πωλείται από 17.900 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της γενναιόδωρης έκπτωσης των 2.500 ευρώ. Ιδιαίτερα συμφέρον για όσους θέλουν περισσότερη δύναμη για να κάνουν και πιο άνετα ταξίδια είναι το Corsa με τον 1.200άρη turbo κινητήρα των 100 ίππων και τιμή από 19.300 ευρώ με την έκπτωση των 2.300 ευρώ. Ακόμα και το νέο Corsa Hybrid με το πιο αποδοτικό turbo 48V Hybrid 1.2 100 hp μοτέρ με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων eDCT6 διατίθεται με έκπτωση 1.500 ευρώ και τιμή από 22.600 ευρώ.
Οι προαναφερθείσες τιμές αφορούν το Corsa Edition Pack με τον εξής εξοπλισμό: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, αισθητήρες φωτός και βροχής, οθόνη αφής 10 ιντσών, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, air condition, LED προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών κ.α.
Ο βασικός ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος κινητήρας των 1.2 λτ. με την ισχύ των 75 ίππων και τη ροπή των 118 Nm που αποδίδεται από χαμηλές στροφές (2.750 σ.α.λ.) επαρκεί για τις καθημερινές διαδρομές στην πόλη. Σύμφωνα με την Opel καταναλώνει 5,4 λτ./100 χλμ., και εκπέμπει 120 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας) και επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,2 δλ. Στην turbo εκδοχή του, το μοτέρ αυτό αποδίδει 100 άλογα και 205 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. Οι επιδόσεις που προσφέρει είναι αισθητά πιο γρήγορες (0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ., ενώ η εργοστασιακή κατανάλωση και εκπομπές CO2 είναι χαμηλότερες από το «75άρι», στα 5,4 λτ./100 χλμ. και 116 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
Όσον αφορά το νεότερο υβριδικό σύνολο 1.2 Turbo 48V Hybrid (κύκλου Miller) με τους 100 ίππους και τα 205 Nm λαμβάνει έξτρα δύναμη από τον ηλεκτροκινητήρα των 28 ίππων και 55 Nm. Η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με το νέο εξηλεκτρισμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 ταχυτήτων (eDCT6) και το ηλεκτρομοτέρ τροφοδοτείται από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου καθαρής χωρητικότητας 432 Wh. Παρότι mild hybrid, κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες και φορτία. Ειδικά στην πόλη και με λίγη προσοχή στο «πάτα – άσε» γκάζι, ο οδηγός μπορεί να πετύχει πολύ χαμηλές καταναλώσεις κοντά στα 4 λτ./100 χλμ. (CO2 101 γρ./χλμ.). Παράλληλα διαθέτει γεμάτο τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, συνδυάζεται κατάλληλα με το eDCT6) και παρέχει γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ.).