Το νέο Mazda 6e ξεκίνησε εδώ και λίγες μέρες το επίσημο λανσάρισμά του στην Ελλάδα, ενώ για παραγγελίες μέχρι τις 31/12/2025 διατίθεται με την προσφορά «Welcome Bonus» αξίας 3.000 ευρώ σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού και συνδυασμού κινητήρων/μπαταριών. Μαζί με και τις 3.000 ευρώ της κρατικής επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», το όφελος για τον πελάτη αυξάνεται στις 6.000 ευρώ.
Ηλεκτρική «κούρσα» 5 μέτρων από 37.490 ευρώ

Με το «Welcome Bonus» και την κρατική επιδότηση, η τιμή του νέου Mazda 6e εκκινεί από τις 37.490 ευρώ στην έκδοση 68,8 kWh 258 hp Takumi και από 39.440 ευρώ στην Takumi Plus. Το Mazda 6e 80 kWh 245 hp Long Range Takumi διατίθεται από 39.090 ευρώ και το Takumi Plus από 41.040 ευρώ. Ο στάνταρ εξοπλισμός της έκδοσης Takumi είναι υπερπλήρης και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: 9 αερόσακους, όλα τα συστήματα ADAS, κεντρική οθόνη 14,6 ιντσών, οθόνη οδηγού 10,2 ιντσών, premium ηχοσύστημα Sony, θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, Head-Up-Display, ζάντες 19 ιντσών, ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού, ηλεκτρικά ανοιγόμενη θύρα πορτ μπαγκάζ, σύστημα παρακολούθησης 360 μοιρών κ.λπ. Στο Takumi Plus προστίθενται ηλεκτρικό σκίαστρο οροφής και επενδύσεις στο εσωτερικό με καφέ δέρμα Nappa και καπιτονέ σουέτ ύφασμα. Επίσης, κάθε νέο Mazda6e συνοδεύεται με εγγύηση 6 ετών ή 150.000 χλμ., συν 8ετή εγγύηση για την μπαταρία υψηλής τάσης.
Το Mazda6e είναι και πληθωρικό σε διαστάσεις, έχοντας μήκος 4.921 χλστ., πλάτος 1.890 χλστ., ύψος 1.485 χλστ. και μεταξόνιο 2.900 χλστ. Σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ιαπωνική μάρκα, συνδυάζοντας την εκλεπτυσμένη αισθητική της Mazda με την προηγμένη ηλεκτρική τεχνολογία και την οδηγική φιλοσοφία Jinba Ittai – την απόλυτη ενότητα ανάμεσα σε οδηγό και αυτοκίνητο. Η κομψή, τύπου κουπέ σιλουέτα του προσφέρει μια σπορ, ρευστή μορφή, ενώ διατηρεί την πρακτικότητα ενός πεντάθυρου hatchback. Οι επιφάνειες ακολουθούν τη γλώσσα Kodo – Soul of Motion, με γραμμές που δημιουργούν την αίσθηση δυναμικής κίνησης ακόμη και στην ακινησία. Το Aero-Fusiform σχήμα –που θυμίζει ένα τέλεια σμιλεμένο σχήμα στο οποίο συγκλίνουν όλες οι γραμμές– ενισχύει την αεροδυναμική και την αίσθηση ροής. Στο πίσω μέρος, τα τέσσερα κυλινδρικά στοιχεία φωτισμού αποτίουν φόρο τιμής στη σχεδιαστική κληρονομιά της Mazda, ενώ η συνολική γεωμετρία αποπνέει σταθερότητα και δύναμη. Για πρώτη φορά σε μοντέλο Mazda, το 6e διαθέτει φωτιζόμενο signature wing, το οποίο λειτουργεί και ως οπτική ένδειξη φόρτισης, προσδίδοντας μοναδική ταυτότητα στην εμπρός όψη. Οι πόρτες χωρίς πλαίσιο στα παράθυρα, οι ενσωματωμένες χειρολαβές και η ηλεκτρικά επεκτεινόμενη πίσω αεροτομή ολοκληρώνουν μια μορφή που συνδυάζει καθαρότητα, τεχνολογία και άψογη αεροδυναμική.
Πολυτελές και άνετο εσωτερικό

Ο θάλαμος των επιβατών του Mazda6e ακολουθεί τη σχεδιαστική αρχή του «ma», της δύναμης του κενού χώρου. Η καμπίνα εκπέμπει ηρεμία και καθαρότητα, ενισχύοντας την αίσθηση ευρυχωρίας και premium ποιότητας. Ένα «αιωρούμενο» οριζόντιο ταμπλό εκτείνεται σε όλο το πλάτος της καμπίνας και η πολυτέλεια που προσφέρει κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις. H πανοραμική γυάλινη οροφή αφήνει το φυσικό φως να πλημμυρίσει το εσωτερικό, ενώ το εξελιγμένο ατμοσφαιρικό σύστημα φωτισμού με 64 αποχρώσεις επιτρέπει την πλήρη εξατομίκευση της ατμόσφαιρας. Παράλληλα, τα mono-form καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα προσφέρουν υψηλή άνεση και μια σύγχρονη, ενιαία αισθητική. Οι χώροι των επιβατών είναι πολύ άνετοι, αφού πίσω υπάρχει πολύς αέρας για τα πόδια και των πιο ψηλών. Το πορτ μπαγκάζ με τη μεγάλη σε άνοιγμα πόρτα έχει χωρητικότητα 466 λίτρα (μαζί με το αποθηκευτικό τμήμα κάτω από το δάπεδο), συν άλλα 72 λίτρα του frunk.
Σπορ λιμουζίνα

Το Mazda6e εξελίχθηκε από μηχανικούς στην Ιαπωνία με έναν στόχο: να μεταφέρει την αίσθηση ενότητας οδηγού και οχήματος στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Η ρύθμιση της ανάρτησης, του τιμονιού και των πεντάλ έχει γίνει με ακρίβεια, ενώ η πολλαπλών συνδέσμων πίσω ανάρτηση και η σχεδόν τέλεια κατανομή βάρους 50:50 δημιουργούν αίσθηση άμεσης απόκρισης, καθαρής αίσθησης και εμπιστοσύνης στον δρόμο. Το ολοκληρωμένο brake control προσφέρει ομαλές μεταβάσεις μεταξύ επιτάχυνσης–φρεναρίσματος–στροφής, ενώ η πίσω αεροτομή αναδύεται αυτόματα στα 90 χλμ./ώρα για ενισχυμένη σταθερότητα.
Δείτε και σε βίντεο το νέο Mazda6e
Όσον αφορά το συνδυασμό κινητήρων μπαταριών, υπάρχουν δύο επιλογές με αρχιτεκτονική 400V. Το αρχικό Mazda6e περιλαμβάνει μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) 68,8 kWh με κινητήρα 258 ίππων και 320 Nm. Επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ. και η τελική σταματά στα 175 χλμ./ώρα. Καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 16,6 kWh/100 χλμ. ή 12,6 kWh/100 χλμ. σε αστικό, εξασφαλίζοντας μέγιστη αυτονομία 479 χλμ. και 605 χλμ. αντίστοιχα. Το Mazda6e Long Range διαθέτει μπαταρία λιθίου 80 kWh και μοτέρ με ισχύ 245 ίππων και 320 Nm. Σε μεικτή οδήγηση «καίει» 16,5 kWh/100 χλμ. ή 12,7 kWh/100 χλμ. στην πόλη, φτάνοντας με μία πλήρη φόρτιση τα έως 552 χλμ. και 692 χλμ. αντίστοιχα. Επίσης, κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δλ. και φτάνει τα 175 χλμ./ώρα.




































































