Η ελληνική αντιπροσωπεία της Fiat προσφέρει το best seller μίνι μοντέλο της Panda σε πιο χαμηλές τιμές, μέσω της μεγαλύτερης έκπτωσης που το συνοδεύει και στις δύο εκδόσεις του. Πιο αναλυτικά στην έκδοση Urban πωλείται από 15.800 ευρώ και στην πιο εκτός δρόμου Cross από 16.990 ευρώ, με την προωθητική ενέργεια των 2.400 ευρώ και 2.410 ευρώ αντίστοιχα. Να υπενθυμίσουμε ότι το Panda πριν προσφέρονταν σε τιμές από 16.500 ευρώ το Urban και από 17.700 ευρώ το Cross με τις εκπτώσεις των 1700 ευρώ και 1.600 ευρώ αντίστοιχα. Αμφότερα καλύπτονται και από 5 χρόνια εγγύησης μαζί με 5ετή οδική βοήθεια.
Το οικονομικότερο σε τιμή Fiat Panda Urban των 15.800 ευρώ περιλαμβάνει στο βασικό του εξοπλισμό τα εξής: 6 αερόσακους, σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, ανίχνευση κόπωσης οδηγού και απόσπασης προσοχής, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, υποβοήθηση διατήρησης ορίου ταχύτητας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, ραδιόφωνο με οθόνη 5 ιντσών, USB, Bluetooth, cruise control, κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος και απλό κλιματισμό.
Το πιο «περιπετειώδες» Panda Cross των 16.990 ευρώ εμφανίζει αρκετές στιλιστικές και εξοπλιστικές διαφορές από το Urban. Καταρχήν διακρίνεται αμέσως εξωτερικά από τους πιο «off road» σχεδιασμού προφυλακτήρες με τις ποδιές, τα περισσότερα προστατευτικά τμήματα, τα μαύρα πλαίσια στα φωτιστικά σώματα, τις ράγες οροφής, τους προβολείς ομίχλης και τους στιλιζαρισμένους τροχούς των 15 ιντσών με πλαστικά καλύμματα που μοιάζουν πολύ με ζάντες αλουμινίου. Επιπλέον εφοδιάζεται με σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών, αισθητήρες φωτός και βροχής και σκούρα φιμέ πίσω κρύσταλλα.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, το αναβαθμισμένο Panda GSRII κινείται από το ήπια υβριδικό μηχανικό σύνολο του 1.0 λτ., ισχύος 70 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ. Το ραφιναρισμένο σε λειτουργία αυτό μοτέρ συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα πολύ εύχρηστο χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Σύμφωνα με τη Fiat το μίνι «SUVάκι» επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 13,9 δλ., καταναλώνει σε μεικτή χρήση 5,0 λτ./100 χλμ., φτάνει τα 164 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας και εκπέμπει 113 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Παράλληλα το Panda διακρίνεται για την εξαιρετική του ευελιξία και ευκολία στην οδήγηση στην πόλη, όπου είναι ευχάριστο και άνετο.