Μια νέα υπερσύγχρονη μονάδα εξέλιξης και ελέγχου φωτιστικών σωμάτων εγκαινίασε η BMW, στην προσπάθειά της να εξασφαλίσει τη βέλτιστη λειτουργία από τα φώτα των αυτοκινήτων τους.
Το επονομαζόμενο Light Channel Next βρίσκεται στο Unterschleißheim, κοντά στο Μόναχο και το κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας της εταιρίας. Αποτελεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στις δοκιμές απόδοσης φωτιστικών σωμάτων, προσφέροντας ένα τούνελ 132 μέτρων μήκους και 22 μέτρων πλάτους που παρέχει κάθε πιθανή αναπαράσταση νυχτερινών ή συνθηκών χαμηλής ορατότητας. Μια συστάδα από προβολείς και δυο φαρδιά πάνελ, που καταλαμβάνουν το διάδρομο από άκρη σε άκρη, βοηθούν τους τεχνικούς να αναπτύξουν όλες τις λειτουργίες των φαναριών, βάσει της εκάστοτε περίστασης.
Οι δυο «τοίχοι» που ανεβοκατεβαίνουν, επιτρέπουν την εξέλιξη της μεσαίας και μεγάλης σκάλας, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο φωτίζει η κάθε μια. Πόσο μακριά φτάνει η δέσμη, δηλαδή, το πώς διαμορφώνεται η διασπορά της δέσμης, πόσο φωτεινή είναι, πού και πώς «χτυπάει» τα προπορευόμενα, αλλά και τα αντιθέτως ερχόμενα, οχήματα, ποιος τύπος λάμπας είναι αποδοτικότερος κι ούτω καθεξής. Ο χώρος μάλιστα αναπαριστά 4 διαφορετικά τερέν, από φρεσκοστρωμένη άσφαλτο μέχρι τη γυαλιστερή που συναντάμε στα υπόγεια πάρκινγκ, προκειμένου οι μηχανικοί να λαμβάνουν υπόψη όλα τα σενάρια όπου ενεργοποιούνται τα φώτα στην καθημερινότητα. Φυσικά, η προσομοίωση τούνελ και δρόμων χωρίς φωτισμό δεν γίνεται να απουσιάζει.
Το Light Channel Next θα αρχίσει να λειτουργεί τις προσεχείς εβδομάδες, με το επίκεντρο των προγραμματιστών να αφορά τους προσαρμοζόμενους προβολείς (Adaptive Headlights). Συχνοί θαμώνες του LCN θα είναι και οι σχεδιαστές της BMW θα είναι επίσης συχνοί επισκέπτες στις εγκαταστάσεις, καθώς «τα φανάρια είναι κύριο χαρακτηριστικό της αισθητικής για τα αυτοκίνητα όλων των εταιριών του BMW Group», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο ειδικός επί φωτιστικών σωμάτων της βαυαρικής φίρμας, Christian Jebas.