Η νέα Σειρά 5 δεν έχει καν αποχωριστεί το βαρύ καμουφλάζ, απέχοντας ακόμα σχεδόν 2 χρόνια από το επίσημο ντεμπούτο. Παρόλα αυτά οι πληροφορίες για αυτή δεν είναι λίγες, με την BMW να εξελίσσει ένα από τα πιο τεχνολογικά προηγμένα μοντέλα στα χρονικά της.
Η επερχόμενη G60 (και G61 ως Touring) προγραμματίζεται να παρουσιαστεί το 2024, στοχεύοντας όπου και κάθε άλλη 5άρα στα -μέχρι σήμερα- 50 χρόνια πορείας της: την κορυφή στα premium μεγαλομεσαία. Οι αναφορές μέχρι τώρα έχουν σε πρωταγωνιστικό ρόλο τη M5, που φημολογείται πως θα προσφέρεται σε plug-in υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική μορφή, με ισχύ που θα αγγίζει (μπορεί και να ξεπερνά) τα 1.000 άλογα! Για να φτάσει σε τέτοια επίπεδα η κορυφαία εκδοχή, όμως, απαιτείται μια εξίσου αριστουργηματικά τεχνολογική βάση. Κι οι Βαυαροί έχουν σκοπό να φέρουν τη Σειρά 5 πιο κοντά στη Σειρά 7, από κάθε άλλη φορά.
Για την ακρίβεια, θα προσφέρει κάτι που ούτε η 7άρα δεν διαθέτει (έως τώρα): αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3. Το Bimmerpost αναφέρει πως η BMW δοκιμάζει εκτενώς την επόμενη 5άρα σε συνθήκες κίνησης δίχως τη συμμετοχή οδηγού, όπως ορίζει η ανώτερη μορφή αυτόνομης οδήγησης. Στο Επίπεδο 3 το αυτοκίνητο πρακτικά μπορεί να κάνει τα πάντα μόνο του, επιτρέποντας στον άνθρωπο πίσω από το τιμόνι ακόμα και να πάρει το βλέμμα του από το δρόμο. Μέχρι σήμερα, το υψηλότερο επίπεδο σε αυτοκίνητο παραγωγής της BMW είναι το 2, όπου απαιτεί τόσο την εγρήγορση του οδηγού όσο και ένα χέρι στο τιμόνι.
Ο αγώνας για την αυτόνομη οδήγηση, βέβαια, είναι άλλη μια κόντρα μεταξύ BMW – Mercedes. Η φίρμα από τη Στουτγκάρδη προσφέρει ήδη αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 στις EQS και S-Class, σε επιλεγμένες αγορές. Οι ομόλογοί τους στη Βαυαρία, ωστόσο, θέλουν να είναι οι πρώτοι που θα το κάνουν σε κλίμακα χαμηλότερης της ναυαρχίδας, σε ένα πιο «γήινο» μοντέλο.