Η Hyundai είναι χρόνια τώρα μια αγαπητή μάρκα στην Ελλάδα, από την εποχή που έκανε τα πρώτα δυνατά της βήματα με τα Atos, Accent, Getz, Elantra και Matrix, έως τη σημερινή της «μεταμόρφωση». Τα τωρινά της προϊόντα είναι πλήρως εξελιγμένα, πιο ανταγωνιστικά έως και εντυπωσιακά όσο ποτέ άλλοτε, όπως για παράδειγμα το νέο Tucson και το Ioniq 5, τα οποία έχουν ανέβει πάρα πολλά επίπεδα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το Tucson αποτελεί το παγκόσμιο best seller της Hyundai και το δημοφιλέστερο SUV στην κατηγορία του στην Ευρώπη, με ένα ανταγωνισμό που βρίθει από ευρωπαϊκά -και όχι μόνο- μοντέλα.
Φέτος το πρώτο 8μηνο (Ιανουάριος έως Αύγουστος) και σύμφωνα με τα νούμερα που ανακοινώνει ο ΣΕΑΑ, έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα 6.603 καινούργια Hyundai, έναντι 6.400 το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι (+3,2%). Νούμερο που έχει φέρει την κορεατική μάρκα στη δεύτερη θέση της συνολικής κατάταξης, όταν πριν από λίγα χρόνια βρίσκονταν στην 9η θέση, ενώ είχε φτάσει και στη 18η το 2016, την περίοδο που ελληνική αντιπροσωπεία αντιμετώπιζε προβλήματα και εξαγοράστηκε από τον όμιλο Βασιλάκη.
Από το 2016 και μετά και παρά τις όποιες δυσκολίες της αγοράς (COVID-19, έλλειψη ημιαγωγών), η Hyundai στην Ελλάδα ανέβαινε με σταθερά βήματα. Το 2017 «τερμάτισε» στην 9η θέση με 4.038 ταξινομήσεις (1.088 το 2016), το 2018 ανέβηκε στην 8η θέση με 5.722 αυτοκίνητα και το 2019 αναρριχήθηκε στην 4η θέση με 7.291 ταξινομήσεις. Το 2020 (πρώτη χρονιά COVID-19) διατήρησε την 4η θέση με 5.050 μονάδες και το 2021 έκανε ένα ακόμα βήμα παραπάνω στην 3η θέση με 8.809 ταξινομήσεις. Φέτος τους πρώτους 8 μήνες έχει κατακτήσει τη 2η θέση και όπως φαίνεται έχει όλα τα φόντα για να την κρατήσει.
Πρώτο σε ταξινομήσεις Hyundai για το 2022, είναι το επί σειρά ετών δημοφιλές i10 με 1.538 οχήματα. Σε κοντινή απόσταση τοποθετείται το i20 (1.474) και τρίτο το Tucson (1.116). Τέταρτο στην κατάταξη είναι το i30 (1.064), μετά το Kona με 902 ταξινομήσεις και το Bayon (503). Νέο λανσάρισμα της Hyundai είναι το συναρπαστικό Ioniq 5, ενώ προ των πυλών βρίσκεται το Santa Fe, ύστερα από αρκετά χρόνια απουσίας από την ελληνική αγορά.
Άξιο επίσης αναφοράς, είναι το γεγονός ότι η Hyundai κατατάχτηκε στην πρώτη θέση στην Ελλάδα, σε αναλύσεις που σχετίζονται με τα περισσότερα θετικά συναισθήματα του κοινού, μεταξύ των top 10 mainstream μαρκών αυτοκινήτου.