Ολοένα και μεγαλώνει η διαφορά μεταξύ των αυτοκινήτων που έχουν πωληθεί με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου στην ελληνική αγορά, με τα βενζινοκίνητα να αυξάνουν σημαντικά το προβάδισμά τους.
Δείτε ακόμη: Η Μέρκελ δεν θέλει να πειράζουν τα… αυτοκινητάκια της
Το πρώτο τετράμηνο του 2018 ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα συνολικά 37.274 επιβατικά οχήματα (έναντι 29.549 την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση 26,1%), από τα οποία τα 21.818 ήταν βενζινοκίνητα (58,4%), τα 14.115 πετρελαίου (37,9%), τα 1.263 υβριδικά (3,9%), τα 55 φυσικού αερίου (0,15%) και τα 23 ηλεκτρικά (0,06%). Να υπενθυμίσουμε ότι το πρώτο 3μηνο του 2018 από τα 26.781 αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν τα 15.262 ήταν βενζινοκίνητα (57%) και τα 10.520 ντίζελ (39,3%).
Τον Απρίλιο του 2018 ταξινομήθηκαν 10.498 επιβατικά αυτοκίνητα έναντι 8.452 τον Απρίλιο του 2017. Από τα 10.498 επιβατικά αυτοκίνητα, τα 6.507 ήταν βενζινοκίνητα (62%), τα 3.614 πετρελαιοκίνητα (34,4%), τα 309 υβριδικά (2,9%), τα 10 φυσικού αερίου (0,1%) και 5 ηλεκτρικά αυτοκίνητα (0,05%).
Δείτε ακόμη: Αντλία βενζίνης τους κλέβει εμπρός στα μάτια τους… (+video)
Τους τέσσερις πρώτους μήνες του 2018, πρώτο σταθερά (από το 2012) παραμένει στο σύνολο της αγοράς το Toyota Yaris με 2.267 ταξινομήσεις. Στη δεύτερη θέση ακολουθεί το Peugeot 208 (1.791), στην τρίτη θέση το Nissan Micra (1.456), τέταρτο το VW Polo (1.326) και πέμπτο το Fiat Panda (1.314).