Η Hyundai Motor Company ανακοίνωσε τις παγκόσμιες πωλήσεις της για τον Νοέμβριο του 2022, όπου έφτασε τις 351.179 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 10,7% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Παρά τις συνεχιζόμενες αβεβαιότητες στο επιχειρηματικό περιβάλλον, οι παγκόσμιες πωλήσεις αυξήθηκαν σταθερά φέτος χάρη στην αυξανόμενη ζήτηση, όπως και στην παρουσία νέων μοντέλων.
Σε αγορές εκτός Κορέας, η Hyundai Motor πούλησε συνολικά 290.253 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 13,8% από πέρυσι. Οι ισχυρές παραδόσεις στις αγορές της Βόρειας και Νότιας Αμερικής, της Ινδίας και της Ασίας-Ειρηνικού συνέβαλαν στην αύξηση της δυναμικής.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Hyundai αυξήθηκαν την περίοδο Ιανουαρίου – Νοεμβρίου κατά 1,2% από πέρυσι, φτάνοντας τις 3.600.138 μονάδες, έναντι 3.556.749. Η εταιρεία στοχεύει να διατηρήσει αυτήν την ανοδική τάση για την υπόλοιπη περίοδο του τρέχοντος έτους με μια ενισχυμένη γκάμα προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου του Ioniq 6 καθώς και του σεντάν Grandeur έβδομης γενιάς (Azera σε αγορές εκτός Κορέας).
Το Hyundai Ioniq 5, ένα κορυφαίο ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας παγκοσμίως, αποδεικνύει την ανταγωνιστικότητα της εταιρείας στην παγκόσμια αγορά. Το μοντέλο έχει πουλήσει πάνω από 88.000 μονάδες από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο του τρέχοντος έτους, υπερτετραπλασιασμένες σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Η Hyundai αναμένει ότι το Ioniq 6 μπορεί να ενισχύσει την ηγετική του θέση στον τομέα της ηλεκτροκίνησης σε όλο τον κόσμο, καθώς το μοντέλο αναμένεται με θέρμη να παρουσιαστεί στις αγορές του εξωτερικού, ξεκινώντας από την Ευρώπη τον περασμένο μήνα. Παράλληλα, ο στυλοβάτης της Hyundai, το Tucson καταγράφει μεγάλη ζήτηση, αποτελώντας το παγκόσμιο best seller μοντέλο της.
Παρά τις δυσμενείς εξωτερικές συνθήκες, συμπεριλαμβανομένων των συνεχιζόμενων ελλείψεων εξαρτημάτων και των διακυμάνσεων του κόστους των πρώτων υλών, η Hyundai Motor θα συνεχίσει να αμβλύνει τις επιχειρηματικές αβεβαιότητες βελτιστοποιώντας την παραγωγή και το απόθεμα, διαφοροποιώντας παράλληλα τις επιχειρηματικές στρατηγικές προσαρμοσμένες σε κάθε περιοχή.