Πρόκειται για το 12ο κατά σειρά ατύχημα που γίνεται με Tesla το οποίο είχε ενεργοποιημένο το σύστημα της αυτόνομης οδήγησης.
Μάλιστα του θέματος έχει επιληφθεί η Εθνική Υπηρεσία Κυκλοφοριακής Ασφάλειας, η γνωστή μας NHTSA, η οποία επιβεβαιώνει πως το ατύχημα συνέβη στο Ορλάντο των Η.Π.Α. το περασμένο Σάββατο, αναφέροντας πως στο ατύχημα είχε εμπλοκή ένα Tesla Model 3 κι ένα περιπολικό. Την ώρα του ατυχήματος ο αστυνομικός είχε σταματήσει για έλεγχο ένα SUV της Mercedes. Κατά τη διάρκεια του ελέγχου ένα Tesla Model 3 χτύπησε και τα δύο οχήματα, με τον οδηγό του Tesla να αναφέρει κατά την απολογία του πως είχε ενεργοποιήσει το σύστημα Autopilot του αυτοκινήτου λίγο πριν τη σύγκρουση. Ο αστυνομικός γλίτωσε το σοβαρό (ίσως και θανάσιμο) τραυματισμό για μερικά χιλιοστά, μιας και ήταν εκτός του περιπολικού.
Κατά την πραγματογνωμοσύνη που διεξήγαγε η NHTSA συνέταξε μια επιστολή 11 σελίδων την οποία απέστειλε στον Διευθυντή Ποιότητας της Tesla, Eddie Gates, ζητώντας από την εταιρεία να απαντήσει σε δεκάδες ερωτήσεις. Όλες οι απαντήσεις πρέπει να δοθούν έως τις 22 Οκτωβρίου και εάν η Tesla δεν συμμορφωθεί, θα έχει πρόστιμο που θα αγγίξει τα 114.954.525 δολάρια (96.834 ευρώ με τη σημερινή ισοτιμία). Σύμφωνα με την NHTSA έχουν δηλωθεί 17 τραυματισμοί κι ένας θάνατος στις Η.Π.Α. που σχετίζονται με τα 11 προηγούμενα ατυχήματα μεταξύ αυτοκινήτων της Tesla και οχήματων της αστυνομίας, της πυροσβεστικής, αλλά και ασθενοφόρων. Η NHTSA σημείωσε πως η πλειοψηφία των ατυχημάτων έγινε τη νύχτα και ζητάει από την κατασκευάστρια εταιρεία να την ενημερώσει για τον τρόπο λειτουργίας του Autopilot και το πως αυτό ανιχνεύει και ανταποκρίνεται με τα οχήματα έκτακτης ανάγκης, με τους φάρους και τους κώνους που μπορεί να υπάρχουν στο οδόστρωμα. Πάλι σε μπελάδες μπήκε ο Elon!