Η πανδημία του κορονοϊού έχει φρενάρει για τα καλά κάθε μας δραστηριότητα, ενώ φαίνεται ότι ο ιός θα μας «συντροφεύει» για καιρό ακόμα. Για το λόγο αυτό πρέπει να είμαστε πλήρως θωρακισμένοι κι όταν μπαίνουμε μέσα στο αυτοκίνητό μας.
Η Honda προσφέρει τώρα ένα νέο premium φίλτρο καμπίνας που συγκρατεί αποτελεσματικά ένα ευρύ φάσμα βλαβερών μικροβίων, αλλεργιογόνων ουσιών ακόμα και ιών οι οποίοι συνδέονται με σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως μολύνσεις που σχετίζονται με τον ιό SARS CοV-2. Το φίλτρο αυτό της Honda εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Freudenberg και διατίθεται ως γνήσιο ανταλλακτικό της εταιρείας, εναλλακτικά, αντί του στάνταρ φίλτρου καμπίνας. Το νέο φίλτρο αέρα παρέχει ενεργή προστασία, μειώνοντας δραστικά τη συγκέντρωση ιογενών αερολυμάτων. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω μιας μοναδικής σχεδίασης πολλαπλών στρωμάτων που φιλτράρει, συγκρατεί και καταστρέφει επιβλαβή περιβαλλοντικά αέρια, ανόργανα και βιολογικά σωματίδια, αλλά και αερολύματα.
Ποιος ο τρόπος λειτουργίας του εν λόγω φίλτρου;
Για να περιορίζεται ο κίνδυνος μετάδοσης του ιού μέσα στο αυτοκίνητο, γενικά συνιστάται η αύξηση της παροχής φρέσκου αέρα με σκοπό τη μείωση της συγκέντρωσης των αερολυμάτων. Στο πρόγραμμα ανακύκλωσης του αέρα, η αφαίρεση ιών από αυτόν εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την απόδοση του συστήματος φιλτραρίσματος και την ταχύτητα ανανέωσης του αέρα. Τα δύο πρώτα στρώματα μικροϊνών του premium φίλτρου καμπίνας της Honda συγκρατούν τα πιο μικροσκοπικά αερολύματα, τη σκόνη και τη γύρη, ενώ ένα τρίτο στρώμα από ενεργό άνθρακα είναι υπεύθυνο για την απορρόφηση επιβλαβών ρύπων όπως τα σωματίδια και τα όξινα αέρια. Ένα καινοτόμο, τέταρτο βιολειτουργικό στρώμα επικαλυμμένο με δραστική ουσία από εκχυλίσματα φρούτων εξουδετερώνει αποτελεσματικά τα ιογενή αερολύματα που έχουν παγιδευτεί και εμποδίζει την επιστροφή τους στο αέρα της καμπίνας. Αυτό έχει αποδειχτεί ξεκάθαρα μετά από μία πλήρη σειρά δοκιμών σε συνεργασία με το Αυστριακό Ινστιτούτο Ερευνών OFI.
Τα στρώματα φιλτραρίσματος μικροσωματιδίων παρέχουν βελτιωμένη προστασία κατά της μετάδοσης του ιού συγκριτικά με τα στάνταρ φίλτρα. Αυτά, αποδεδειγμένα, συγκρατούν όχι μόνο σωματίδια (> 5 μm), αλλά και κρίσιμα ιογενή αερολύματα (πυρήνας σταγονιδίου πολύ μικρότερος των 5 μm). Το νέο premium φίλτρο καμπίνας της Honda μπορεί να παγιδεύσει πάνω από το 90% των ιογενών αερολυμάτων. Επιπλέον, ένα καινοτόμο δεύτερο στάδιο εξουδετερώνει σχεδόν το 100% του συγκεντρωμένου ιικού φορτίου μέσω ενός βιολειτουργικού στρώματος εμποτισμένου με εκχυλίσματα φρούτων.