Διάφορα
Η Fiat δεν είναι στη μεγαλειώδη φόρμα του παρελθόντος χρόνια τώρα. Όποτε ακούμε για χρονοδιαγράμματα και εμπορικά πλάνα, οι λέξεις «αντεπίθεση» και «επιστροφή» χρησιμοποιούνται επί μονίμου βάσεως. Το εγχείρημα της FCA παραλίγο να προκαλέσει καταστροφικές ζημιές, με αυτό της Stellantis να έρχεται ως σωτήρας. Και παρότι ο πολυεθνικός κολοσσός επίσης δεν βρίσκεται στα καλύτερά του, […]
Οι κινεζικές μάρκες αυτοκινήτων που έχουν εμφανιστεί τον τελευταίο καιρό αλλά και αυτές που «ξεφυτρώνουν» κάθε λίγο και λιγάκι είναι τόσες πολλές, που ακόμα και στην Κίνα ενδέχεται να μην τις γνωρίζουν. Μπορεί να διαθέτουν εντυπωσιακά οχήματα με τεχνολογίες που να μην έχουν γνωστές μάρκες στο ευρύ κοινό, ωστόσο αυτό δεν εγγυάται την εμπορική τους […]
Η Lynk & Co αποκάλυψε το νέο κορυφαίο SUV μοντέλο της 900, το οποίο διαθέτει ιδιαίτερα πληθωρικά έως εντυπωσιακά χαρακτηριστικά σε όλους τους τομείς, τόσο εξωτερικά και στο εσωτερικό του, όσο σε διαστάσεις, τεχνολογίες και αποδόσεις. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από την Κίνα τον ερχόμενο Μάρτιο, ενώ θα είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις […]
To Viper είναι ένα από τα πιο βάρβαρα και «αντρικά» αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν ποτέ, όποια από τις τρεις γενιές του κι αν εξετάσεις. Η 3η έμεινε στην παραγωγή από το 2012 μέχρι το 2017, όμως παρόλα αυτά η Dodge κατάφερε να πουλήσει ένα ολοκαίνουργιο φέτος, 7 χρόνια μετά το τέλος παραγωγής! H αμερικανική φίρμα ταξινόμησε […]
H Mercedes S-Class δεν λογίζεται τυχαία ως συνώνυμο της πολυτέλειας και της τεχνολογίας. Ακόμα και παλαιότερα μοντέλα να οδηγήσεις, καταλαβαίνεις πόσο ποιοτικές και προηγμένες για την εποχή τους κατασκευές ήταν. Βασικά, δεν χρειάζεται καν φυσική παρουσία στο κάθισμα του οδηγού. Αρκεί ένα video. Αυτό που ακολουθεί, αφορά μια W221 του 2006. Αυτοκίνητο δυο γενιές πίσω […]
Το Fiat Coupe έγινε γνωστό με το προσωνύμιο «η Ferrari του φτωχού». Η συνειρμική αυτή σύνδεση με το «Cavallino Rampante» ήταν δισυπόστατη. Αφενός, η σχεδίαση ήταν τόσο διαφορετική σε σχέση με όλα τα άλλα όταν παρουσιάστηκε το 1993, που ξεχώριζε σαν Ferrari (ακόμα σήμερα ξεχωρίζει, δηλαδή). Αφετέρου, οι επιδόσεις του 20V Turbo δεν απείχαν ιδιαίτερα από αυτές […]
Το Audi TT RS έχει κερδίσει επάξια τον τίτλο «μίνι R8», χάρις στις εξαιρετικές επιδόσεις που χαρίζει το τρίπτυχο 2.5 TFSI-7άρι S tronic-σύστημα Quattro. Με τα μαγικά της βελτίωσης πάντως, γίνεται όχι μόνο κανονικό R8, αλλά εφιάλτης για το γερμανικό και όλα τα υπόλοιπα supercars. Ισχύει το ίδιο, όμως, και κόντρα στο Tesla Model S […]
Η Kosmocar προσκαλεί το κοινό να γνωρίσει το νέο Volkswagen Amarok μέσα από μια μοναδική off-road εμπειρία, στον κορυφαίο πολυχώρο Attart Off Road Park στην Κερατέα Αττικής. Σε αυτόν τον εξειδικευμένο πολυχώρο, ιδανικά σχεδιασμένο για off-road δραστηριότητες, θα έχετε την ευκαιρία να ανακαλύψετε τις δυνατότητες του νέου Amarok σε πραγματικές συνθήκες μέσω της διεξαγωγής ατομικών […]
Η ραγδαία ανάπτυξη της BYD, αλλά και των Κινέζων κατασκευαστών γενικότερα, δεν γίνεται να αμφισβητηθεί από κανέναν. Οι αριθμοί, εξάλλου, έχουν την τάση να σβήνουν πάσα αμφιβολία. Και βάσει αυτών, η BYD προβάρει κοστούμι για την πρώτη θέση παγκοσμίως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αφήνοντας πίσω της την Tesla. Ένας πολύ καλός Δεκέμβριος βοήθησε τον κινεζικό γίγαντα […]
Τον Μάιο του 1993 η Mercedes-Benz παρουσίασε την πρώτης γενιάς C-Class, αντικαθιστώντας την επιτυχημένη 190E (γνωστή και ως Baby Benz) με την παραγωγή των σχεδόν 1,9 εκατομμυρίων οχημάτων. Το ίδιο νούμερο έφτασε και η W202 από το 1993 έως το 2001 με τα σεντάν και στέισον βάγκον αμαξώματα και με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Αγωνιστικά, […]
To καλύτερο ποδαρικό έκανε ο χρόνος σε έναν πολυεκατομμυριούχο συλλέκτη, ο οποίος την επομένη της πρώτης μέρας του νέου έτους παρέλαβε την Bugatti Bolide του, η οποία μάλιστα είναι η πρώτη που βγαίνει από το εργοστάσιο. Ο Manny Khoshbin είναι ο τυχερός που είδε το 2025 να τού μπαίνει με 1.600 άλογα, στην αντιπροσωπεία της […]
Οι κινητήρες της Honda δίνουν ζωή σε πολλές παρανοϊκές κατασκευές. Μπαίνουν σε Ferrari 308 GTB, ας πούμε, και τις εκτινάσσουν στα 1.000 άλογα. Αλλού έχουν πιο νορμάλ μορφή, καλή ώρα 1ο στάδιο Civic Type R. Οι 400 ίπποι μπορεί να μοιάζουν (και να είναι) λίγοι σε σχέση με τους 1.000, αλλά όταν επιβαρύνονται με μόλις 569 κιλά η αντίληψη της ισχύος αλλάζει άρδην. […]