Διάφορα
Το Smart -το παλιό, καλό μινιόν- κέρδισε φήμη με το προσόν και το motto ότι χωράει παντού. Μια συνθήκη με πολλές κυριολεκτικές και πρακτικές εφαρμογές, ειδικά στα στενά της πόλης και σημεία που δεν χώραγε ο νους σου ότι μπορείς να παρκάρεις. Αρκεί που χώραγε το Smart. Εδώ, ας πούμε, το βλέπουμε να έχει βολευτεί […]
Έχουμε δει κατά καιρούς πολλά τετρακίνητα του VAG να στέλνουν για «διάβασμα» αυτοκίνητα πολλαπλάσιας τιμής. Το πιο πρόσφατο μέλος αυτής της συνομοταξίας και «πολεμιστής του λαού», είναι το VW Golf R. Στην εργοστασιακή του μορφή αποδίδει 310 ίππους από τον 2.0λιτρο TSI και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, είναι ικανό να επιταχύνει στα […]
Η BMW παρουσίασε την XM, πίσω στο 2022, γεμάτη προσδοκίες και εντυπωσιακά γνωρίσματα. Μια από τις ισχυρότερες BMW παραγωγής όλων των εποχών, με το plug-in υβριδικό σύνολο του ηλεκτροκινητήρα και του 4.4 V8 twinturbo να παράγει 653 άλογα και 800 Nm στην απλή έκδοση, για να γίνει η απολύτως πιο δυνατή εργοστασιακή «Μπέμπα» της Ιστορίας […]
Τα καινούργια αυτοκίνητα, τα περισσότερα εξ αυτών δηλαδή, περνούν «αέρα» το τεστ αποφυγής ταράνδου. Μπορεί πολλά να μην πιάνουν υψηλές ταχύτητες, αλλά η πλειοψηφία καταφέρνει να μένει μακριά από τους κώνους με αρκετά χιλιόμετρα. Εν πολλοίς, λόγω ηλεκτρονικών. Το περιβόητο ESP (Electronic Stability Program) συγκεκριμένα, που έχει πάμπολλες ονομασίες αλλά μία λειτουργία: να κοντρολάρει το […]
Ο βαθμός αξιοπιστίας των αυτοκινήτων είναι δύσκολο να προσδιοριστεί. Οι σχετικές έρευνες ποικίλουν σε τρόπο συλλογής και εξαγωγής αποτελεσμάτων, καθώς άλλες βασίζονται σε αναφορές των οδηγών, μερικές δεν διαχωρίζουν τις βλάβες και βάζουν στην ίδια ζυγαριά καμένες λάμπες και κομμένα κιβώτια, ενώ δεν λείπουν αυτές που βασίζονται σε στοιχεία ασφαλιστικών. Από παλιά, όμως, το αξιόπιστο […]
Όσα χρόνια και αν περάσουν, η Lancia Delta Integrale θα είναι πάντα στις καρδιές των εραστών της αυτοκίνησης και θα συγκινεί με την κλασική γοητεία της. Αν μιλάμε για την Edizione Finale, δε, ακόμα περισσότερο. Μετά από 7 χρόνια παντοκρατορίας στο WRC, με 4 τίτλους Οδηγών και 6 σερί Κατασκευαστών, οι Ιταλοί αποφάσισαν να αποσυρθούν από τα […]
H Toyota έκανε τη μεγάλη έκπληξη τον Ιανουάριο του 2020 με την παρουσίαση του σκληροπυρηνικού GR Yaris, καθώς δεν ήταν απλά ένα Yaris με άλλο κινητήρα, «στήσιμο» και αεροδυναμικά βοηθήματα, αλλά ένα πολύ διαφορετικό αυτοκίνητο. Καταρχήν έχει 3θυρο αμάξωμα που δε διαθέτει κανένα άλλο υπάρχον Yaris, ενώ από τη μέση και πίσω πατάει στο δάπεδο […]
Τα Hummer έχουν τη φήμη των ασταμάτητων εκτός δρόμου. Πολλοί, βέβαια, μπερδεύουν τον όγκο και τη δύναμη με το off roading, ξεχνώντας πως όσο μεγαλύτερο και βαρύτερο ένα αυτοκίνητο, τόσο πιθανότερο να την «πάθει» στο βουνό. Στις λάσπες, τα δέντρα και τους νερόλακκους δεν μετράει το μπούγιο, αλλά το ακριβώς αντίθετο: η ευελιξία και το χαμηλό βάρος. Όσοι δεν το […]
Τα λόγια είναι περιττά για το Peugeot 106 Rallye. Ανεξαρτήτου κινητήρα, χρονολογίας και έκδοσης το γαλλικό hot hatch αποθεώνεται ακόμα σήμερα, 17 χρόνια μετά το τέλος παραγωγής του 16βάλβιδου 1.6 των 120 ίππων. Όλα ξεκίνησαν το 1993 και το 106 Phase 1. Οι Γάλλοι παρουσίασαν την κορυφαία έκδοση, που ξεχώριζε ευθύς αμέσως από το επιθετικό παρουσιαστικό, τα χαρακτηριστικά χρώματα σε […]
To Nissan Navara, όπως και τα παλαιότερα pickup της ιαπωνικής μάρκας από την εποχή των Datsun, ήταν από τα δημοφιλέστερα οχήματα της ελληνικής -και όχι μόνο- υπαίθρου. Μαζί με άλλα δημοφιλή ιαπωνικά «αγροτικά» μοντέλα σήκωναν όλα τα βάρη της δουλειάς, ενώ τα πιο σύγχρονα προσέφεραν και ανέσεις επιβατικών οχημάτων. Παρά το γεγονός ότι ήταν ένα […]
Το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της Volkswagen και επί σειρά ετών best seller στην Ευρώπη, το Golf έχει φτάσει αισίως τα 51 χρόνια και τις 8 γενιές από το 1974 που παρουσιάστηκε. Όλα αυτά τα έτη υπήρξαν ειδικές εκδόσεις, τόσο σπορ όσο και πιο νορμάλ, οι οποίες μοσχοπουλιούνται σήμερα εάν βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση και με […]
Η Porsche ευτυχώς ήρθε στα συγκαλά της και άλλαξε την πλήρως ηλεκτρική ρότα για τις επόμενες Boxster/Cayman, ανακοινώνοντας πρόσφατα ότι θα διατηρήσουν και τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στο κέντρο τους. Με υβριδική τεχνολογία; Με υβριδική τεχνολογία, δεν μας πειράζει. Αρκεί να νιώθεις τις πιστονιές στο πάτημα του δεξί πεντάλ και να ακούς ντεσιμπέλ από εξατμίσεις. […]












