Το Toyota Corolla είναι από τα δημοφιλέστερα και μακροβιότερα αυτοκίνητα, έχοντας στο ενεργητικό του 57 χρόνια παρουσίας και 12 γενιές. Το παγκόσμιο best seller έχει ζήτηση και ως μεταχειρισμένο, λόγω και της ισχυρής παράδοσης που έχει δημιουργήσει η ιαπωνική φίρμα στην αξιοπιστία. Ανάμεσα στα Corolla που κυκλοφόρησαν όλα αυτά τα χρόνια, το συγκεκριμένο 7ης γενιάς θα μπορούσε κάλλιστα να έχει μια θέση σε μουσείο αυτοκινήτων.
Παρόλο που μετρά σχεδόν 30 χρόνια από τότε που αγοράστηκε (Ιανουάριος του 1994), έχει μείνει ανέπαφο στο πέρασμα των ετών. Και πως να μην είναι άλλωστε, αφού όλο αυτό το μεγάλο χρονικό διάστημα παρέμενε κλεισμένο σε γκαράζ, ενώ το οδόμετρό του έχει γράψει μόνο 7.666 χιλιόμετρα. Οι φωτογραφίες μαρτυρούν το πόσο ανέπαφο έχει μείνει, τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό του. Πρόκειται για το «κλασσικό» Corolla χάτσμπακ της εποχής, στο λαοφιλές σκούρο μεταλλικό πράσινο χρώμα, με μαύρους προφυλακτήρες και τις μεταλλικές ζάντες δίχως πλαστικά καλύμματα.
Τροφοδοτείται με τον πολύ δημοφιλή 1.300άρη 16βάλβιδο κινητήρα των 88 ίππων και 117 Nm ροπής, ο οποίος ήταν αρκετός τότε για το αμάξωμα των 995 κιλών και μήκους 4.099 χιλιοστών (όσο είναι σήμερα πολλά supermini μοντέλα). Σε συνδυασμό με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων εξασφάλιζε επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,5 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 175 χλμ./ώρα, νούμερα αν μη τι άλλο πολύ ικανοποιητικά, ακόμα και μετά από τρεις δεκαετίες.
Όσοι λοιπόν θέλουν ένα παλιό «γερό» Corolla που μοιάζει λες και βγήκε τώρα από το εργοστάσιο, τότε σίγουρα σαν και αυτό δεν θα βρουν πουθενά άλλο, όχι μονό στην Ελλάδα, αλλά μπορεί και σε ολόκληρο τον κόσμο. Όσο για την τιμή του, ο πωλητής ζητά το ποσό των 8.200 ευρώ, έναντι 10.000 ευρώ που το πρόσφερε αρχικά.