Το πολύ δημοφιλές και στην Ελλάδα Toyota Corolla, το γνωρίζουμε με τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, με τo υβριδικό σύνολο των 1.8 λτ. και πιο πρόσφατα με το ισχυρότερο των 2.0 λτ. Ωστόσο το σεντάν και ειδικότερα το προγενέστερο Corolla συνεχίζει να πωλείται σε κάποιες χώρες, όπως είναι η Κίνα. Μάλιστα προσφέρεται με plug-in hybrid μηχανικό σύνολο, το οποίο είναι άγνωστο σε άλλες χώρες, αφού υβριδικό με πρίζα πωλείται στην Ευρώπη μόνο το RAV4 PHEV.
Εξωτερικά, το Corolla PHEV των 4.635 χλστ. μήκους παρουσιάζει διαφορές συγκριτικά με τις πιο «απλές» εκδόσεις, όπως είναι ο σχεδιασμός των φωτιστικών σωμάτων και των προφυλακτήρων εμπρός – πίσω. Επιπλέον, στο δεξί πίσω φτερό υπάρχει ένα ακόμα «πορτάκι» για την υποδοχή της πρίζας και αντικρυστά είναι για τη βενζίνη. Στο εσωτερικό του δεν εμφανίζει καμία αλλαγή και είναι όπως το γνωρίζαμε στο προγενέστερο υβριδικό Corolla Hatchback.
Το plug-in hybrid σύνολο αποτελείται από το βενζινοκινητήρα των 1.8 λτ., ισχύος 99 ίππων και 142 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 72 ίππων και 207 Nm ροπής. Με τη συνδυαστική δύναμη των 136 ίππων και το e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων, το Corolla Sedan PHEV καταναλώνει μόλις 1,3 λτ./100 χλμ. βενζίνη. Με τη συνδρομή της μπαταρίας ιόντων λιθίου, μπορεί να διανύσει έως 55 χιλιόμετρα (NEDC) μόνο με το ρεύμα.
Οι τιμές του ακόμα και για τα δεδομένα της Κίνας δεν είναι χαμηλές, καθώς ξεκινούν από 207.800 γουάν (σημερινή ισοτιμία 28.020 ευρώ), όταν το νέο Corolla Sedan Hybrid πωλείται από 135.800 γουάν (18.310 ευρώ).