Το σημερινό Nissan Navara NV300 βρίσκεται μαζί μας από το 2015 και συνεχίζει αγόγγυστα την εξαιρετικά επιτυχημένη εμπορική πορεία του προκατόχου του. Ένας προκάτοχος που αποτέλεσε επί σειρά ετών το πιο καλοπουλημένο pick up στην Ελλάδα, ορμώμενο και από το πακέτο αναβάθμισης της ελληνικής αντιπροσωπείας για τον 2.5άρη ντίζελ, που ανέβαζε την ισχύ από τους 170 στους 200 ίππους.
Δείτε ακόμα: Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο Nissan Navara
To D40, όπως είναι η κωδική του ονομασία, δεν ήταν επιτυχημένο μόνο στην χώρα μας. Για την ακρίβεια, μαζί με το Toyota Hilux αποτελούν δυο από τα δημοφιλέστερα αγροτικά παγκοσμίως (τα Ford Ranger και F-150 μεγαλουργούν σε περισσότερο τοπικό επίπεδο, στην Ευρώπη και τις Η.Π.Α. αντίστοιχα). Στην Αμερική δε, πραγματοποίησε την πρεμιέρα του στην Έκθεση του Ντιτρόιτ, το εθνοσωτήριο έτος 2004, με την ονομασία Frontier. Και μέχρι σήμερα, 15 ολόκληρα χρόνια μετά, συνεχίζει να πωλείται στην αγορά της Βορείου Αμερικής απαράλλαχτο!
Το μικρότερο pick up της Nissan στις Η.Π.Α. διατίθεται πλέον στην έκδοση Midnight Edition, με το πακέτο αναβάθμισης να περιλαμβάνει μάσκα, σκαλοπάτια, χερούλια θυρών, καλύμματα καθρεπτών και 18άρες ζάντες αλουμινίου σε μαύρο χρώμα. Κανονικά, όλα αυτά κοστίζουν 2.495 δολάρια. Η εκεί ιαπωνική αντιπροσωπεία, όμως, τα προσφέρει δωρεάν! Το στοκ με τα Frontier έχει αρχίσει να συγκεντρώνει μεγάλες ποσότητες και οι Ιάπωνες κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους για να φύγει. Ο κινητήρας είναι ένας 4λιτρος ατμοσφαιρικός βενζινοκίνητος V6 απόδοσης 261 ίππων και 381 Nm ροπής, με το κιβώτιο να είναι ένα παραδοσιακό αυτόματο 5άρι. Στις υπόλοιπες εκδόσεις διατίθεται και ένας επίσης ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 2.5 λίτρων, απόδοσης 152 ίππων και 231 Nm ροπής που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.
Διαβάστε επίσης: Ιδού το ολοκαίνουργιο Nissan Juke!
Το Frontier Midnight Edition κοστίζει 30.780 δολάρια, με την Nissan να προσφέρει συνολική έκπτωση που φτάνει τις 4.695 δολάρια. Σε αυτά τα χρήματα (27.995 ευρώ δηλαδή), εδώ αγοράζεις το καινούργιο Navara DC Acenta (27.940 κοστίζει), με τον ντίζελ 2.3 των 160 ίππων και χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο. Ποιο επιλέγατε;