Εδώ και 70 σχεδόν χρόνια, από το 1951 που παρουσιάστηκε το πρώτο Nissan Patrol, το όνομά του έχει συνδεθεί με την αντοχή στα δύσκολα και τις υψηλές ικανότητές του κατά την κίνηση σε δύσβατα εδάφη και αντίξοες συνθήκες. Από την πέμπτη του γενιά και μετά (το 1997), το Patrol πρόσθεσε και αρκετές δόσεις πολυτέλειας, αποτελώντας ανέκαθεν τον άμεσο αντίπαλο του Toyota Land Cruiser.
Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε το Nissan Sunny 1.5 Turbo του 1982;
Σε αυτή τη γενιά του 1997 βασίζεται και η αγροτική έκδοση του Patrol με το pickup αμάξωμα. Συγκεκριμένα πωλείται στις αγορές της Νοτίου Αφρικής σε τιμές που ξεκινούν από 652.000 ραντ (33.950 ευρώ) και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα από 145.950 ντίρχαμ (36.340 ευρώ). Εξωτερικά τα Patrol pickup που πωλούνται στη Νότια Αφρική με εκείνα στα Η.Α.Ε. είναι ίδια, όμως κινούνται από διαφορετικά μηχανικά σύνολα.
Δείτε ακόμα: Nissan Qashqai 1.3 140 PS ή Peugeot 2008 1.2 130 PS
Το νοτιοαφρικανικό εφοδιάζεται με τον 4κύλινδρο κινητήρα πετρελαίου των 3.0 λτ. απόδοσης 150 ίππων στις 3.600 σ.α.λ. και με ροπή 371 Nm στις 1.800-2.400 σ.α.λ., συνδυασμένο με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το μοντέλο που πωλείται στα Η.Α.Ε. δεν έχει πρόβλημα να κάψει βενζίνη και έτσι κινείται από ένα 6κύλινδρο 4.8 λτ. μηχανικό σύνολο, απόδοσης 280 ίππων στις 4.800 σ.α.λ. και με ροπή 451 Nm στις 3.600 σ.α.λ. Για τη μετάδοση της κίνησης υπάρχει μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων.
Δείτε ακόμα: Πωλούνται αγροτικά Toyota Land Cruiser
Αμφότερα βασίζονται σε πλαίσιο τύπου σκάλας, με τα κλασικά φύλλα σούστας στον πίσω άξονα. Φυσικά υπάρχει τετρακίνηση και με επιλογή κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού (50:50), ενώ σε συνδυασμό με τις γωνίες εισόδου των 34 μοιρών, ράμπας 26 μοιρών, εξόδου 30 μοιρών και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, είναι έτοιμο για τα δύσκολα. Επίσης μπορεί να φορτώσει στην καρότσα του έως 1.090 κιλά και να ρυμουλκήσει μέχρι 2,5 τόνους.
Δείτε ακόμα: Ζει το Nissan Almera; Ζει και πωλείται νέο