Το σημερινό Honda Civic Type R μπορεί να συνεχίζει να σπάει ρεκόρ, με τη μορφή του Limited Edition, όμως η φημολογία γύρω από τον αντικαταστάτη έχει ανάψει για τα καλά.
Ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα και θέματα προς συζήτηση, αφορά τη μορφή του μοντέλου. Παλιότερα, είχαν κυκλοφορήσει φήμες μέσα από τη Honda πως ο διάδοχος του FK8 θα είναι τετρακίνητος και με απόδοση στα 400 άλογα. Πριν λίγες εβδομάδες, ο εκτελεστικό αντιπρόεδρο της Honda Ευρώπης είχε αφήσει να εννοηθεί πως το «Τάπερ» όχι μόνο θα παραμείνει μπροστοκίνητο, αλλά θα έχει και αυξημένη απόδοση. Σήμερα, νέος κύκλος δημοσιευμάτων από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου επαναφέρουν τετρακίνηση και υβριδικό σύνολο στο επόμενο Type R!
Δείτε ακόμα: Το Honda NSX Type R «ρίχνει» στο καινούργιο! (+video)
Σύμφωνα με το Best Car Web, από όπου και οι ψηφιακές απεικονίσεις, ο διάδοχος του FK8 θα χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύστημα παρόμοιο με αυτό του NSX, όπου ο θερμικός κινητήρας συνεργάζεται με 3 ηλεκτροκινητήρες – ένας στην έξοδο του κιβωτίου και δύο ανά εμπρός τροχό. Για το Type R, θα αναλάβουν τους δυο τροχούς του πίσω άξονα καθιστώντας το μοντέλο για πρώτη φορά τετρακίνητο και καθιστώντας το απευθείας ανταγωνιστή των Audi RS 3, Mercedes-AMG A45 και της ανάλογης Σειράς 1, που ετοιμάζει η BMW.
Οι Ιάπωνες αναφέρουν πως ο 2.0 VTEC Turbo θα παραμείνει κάτω από το καπό, ενδεχομένως με μια μικρή αύξηση στην ισχύ. Το σύστημα τετρακίνησης SH-AWD θα αναλάβει να αξιοποιήσει τα πρωτόγνωρα για Type R επίπεδα ισχύος, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να υπολογίζονται σε λιγότερο από 4 δλ. και την τελική να υπερβαίνει τα 280 χλμ./ώρα! Ενδεικτικά, το σημερινό θέλει 5,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνει μέχρι τα 272 χλμ./ώρα τελικής.
Δείτε ακόμα: Πως πάει το Honda Civic Type R στα 260 χλμ./ώρα;
Το ντεμπούτο του αναμένεται για το 2022, μία χρονιά μετά το λανσάρισμα της 11ης γενιάς Civic.