Σαράντα δύο ολόκληρα χρόνια πέρασαν από τις 28 Νοεμβρίου του 1980 που ξεκίνησε το λανσάρισμα του Zastava Yugo, το οποίο σταμάτησε να κατασκευάζεται στις 11 Νοεμβρίου του 2008, ύστερα από παραγωγή που άγγιξε τα 800.000 οχήματα. Σήμερα αυτά που συνεχίζουν να κυκλοφορούν είναι ελάχιστα, όπως αντίστοιχα και τα διαθέσιμα μεταχειρισμένα σε όλο τον κόσμο.
Ωστόσο, το πιο ακριβό και ίσως το καλύτερο σε κατάσταση βρίσκεται στη χώρα μας και πωλείται έναντι του ποσού των 22.000 ευρώ! Το μικρών διαστάσεων (μήκος 3.485 χλστ.) γιουγκοσλαβικό αυτοκίνητο έγινε δέκτης αρνητικών σχολίων και επικρίσεων με το που παρουσιάστηκε, δίχως τις περισσότερες φορές να γίνεται η παραμικρή αναφορά στα πλεονεκτήματά του. Αυτά ήταν το εξαιρετικά χαμηλό κόστος αγοράς και η περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου, για τα δεδομένα της εποχής του.
Το βασιζόμενο στο Fiat 127, Yugo, ήταν διαθέσιμο αρχικά με δύο κινητήρες, αυτούς των 0.9 λτ. με 45 ίππους και των 1.1 λτ. με 55 ίππους. Αργότερα προστέθηκε ένας 1.300άρης 68 ίππων, δημιουργώντας την ταχύτερη εκδοχή του μοντέλου, με 0-100 χλμ./ώρα σε 13 δλ. και τελική 160 χλμ./ώρα. Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει πρώτη ταξινόμηση τον Απρίλιο του 1992 και «φοράει» το μοτέρ 1.3 EFi 65 hp, ενώ σύμφωνα με την αγγελία, έχει διανύσει 10.000 χλμ.
Από τις φωτογραφίες φαίνεται ότι βρίσκεται σε τέλεια κατάσταση τόσο το αμάξωμα όσο και το εσωτερικό του, το οποίο μοιάζει λες και βγήκε τώρα από το εργοστάσιο. Σίγουρα ο ιδιοκτήτης του θα το προσέχει σαν τα μάτια του και θα λατρεύει το σπάνιο αυτό, ιστορικό πλέον Yugo.