Λογικά θα θυμάστε το Patriot. Το ξαδερφάκι του πρώτου Compass, με την πιο σκληροτράχηλη και παραδοσιακή για Jeep εμφάνιση, που κυκλοφόρησε από το 2007 μέχρι το 2010 στην Ευρώπη. Στην Αμερική δέχτηκε ένα facelift το 2011 και συνέχισε μέχρι το 2016. Παρόλα αυτά, μια ματιά στα στοιχεία πωλήσεων της FCA, φανερώνει πως τη διετία 2019-2020 έχουν πουληθεί 20 ολοκαίνουργια αυτοκίνητα στις Η.Π.Α.!
Κάτι παρόμοιο είδαμε να συμβαίνει με το Dodge Viper, όμως εκεί υπάρχει η εξήγηση πως κάποιοι αντιπρόσωποι τα φύλαξαν σε στοκ, προκειμένου να τα πωλήσουν σε αυξημένη τιμή μετά το τέλος παραγωγής, ως κλασικό αυτοκίνητο. Το Patriot, όμως, δεν είναι Viper. Και ανήκει σε μια κατηγορία που επικρατεί πανζουρλισμός μοντέλων και επιλογών για το καταναλωτικό κοινό. Οπότε παραμένει άγνωστο τόσο το πώς υπάρχουν καινούργια Patriot 4 χρόνια αφότου αποσύρθηκε, όσο και το πώς κατάφεραν να βρουν αγοραστή.
Δείτε ακόμα: Η Dodge πούλησε 3 ολοκαίνουργια Viper!
Ακόμα καλύτερα τα πήγε ένα άλλο «ζόμπι» της FCA, το Dodge Dart. Η αμερικανική εκτέλεση της Alfa Romeo Giulietta επίσης έχει καταργηθεί από τους τιμοκαταλόγους εδώ και μια τετραετία, ωστόσο 6 κομμάτια έχουν πουληθεί έως τώρα το 2020.
Διαβάστε επίσης: Το προηγούμενο Nissan Navara πωλείται ακόμα!
Το πιο πολυτελές αδερφάκι του, το Chrysler 200, κάνει περισσότερο «γκελ» στον κόσμο καθώς, μέχρι τον Σεπτέμβριο είχαν βάλει τα στοιχεία τους σε 4 άδειες κυκλοφορίας. Όπως τα Dart και Patriot, το Chrysler δεν συναρμολογείται από το 2016.