Τα «αγροτικά» αμάξια, κοινώς τα pickup, αποτελούν βασικά εργαλεία δουλειάς για πολλούς επαγγελματίες που ασχολούνται με τη γεωργία, την κτηνοτροφία, τις υπαίθριες δραστηριότητες, τεχνικές εταιρείες κ.λπ. Πριν από όχι πολλά χρόνια, οι προτάσεις αγοράς ήταν πολλές, όμως τώρα μετριούνται στα δάκτυλα της μιας παλάμης. Μάλιστα κάποια από αυτά διατίθενται μόνο με διπλή καμπίνα, που σημαίνει ότι τα κλασικά με μονή καμπίνα και μεγάλη καρότσα ή έστω τα ημικάμπινα είναι υπό εξαφάνιση. Οπότε αναγκαστικά κάποιοι θα στραφούν προς τα μεταχειρισμένα, μεταξύ των οποίων σίγουρα κάποια θα είναι «ταλαιπωρημένα».
Όπως τα επιβατικά αυτοκίνητα, έτσι και τα «αγροτικά» έχουν ακριβύνει, ενώ κάποια αποτελούν είδος πολυτελείας, αφού οι αρχικές τους εκδόσεις στοιχίζουν όσο μικρομεσαία ή μεσαία SUV πολυτελείας. Ποιο είναι όμως το καινούργιο pickup που προσφέρεται σε όλους τους τύπους αμαξωμάτων και μετάδοσης κίνησης στις χαμηλότερες τιμές στην Ελλάδα; To Isuzu D-MAX είναι η απάντηση, το οποίο αποτελεί ένα αξιόπιστο συνεργάτη, που αντέχει σε σκληρές δουλειές.
Το αρχικό Regular Cab 4×2 πωλείται από 27.650 ευρώ, ενώ το ίδιο με τετρακίνηση ξεκινά από τις 30.500 ευρώ. Από εκεί και πάνω όλα τα D-MAX είναι 4×4, όπως το Extended Cab (από 33.100 ευρώ) και το Double Cab (από 35.450 ευρώ). Στον στάνταρ εξοπλισμό του βασικού μοντέλου Utility ανήκουν 7 αερόσακοι, air condition, αισθητήρας βροχής, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες και ραδιόφωνο με Bluetooth. Στην επόμενη έκδοση Activity (από 34.250 ευρώ το Extended Cab και από 37.150 ευρώ το Double Cab) προστίθενται: είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί, μπλοκέ πίσω διαφορικό, προβολείς ομίχλης και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.
Πιο πάνω βρίσκεται η έκδοση Gravity, με τιμές από 37.540 ευρώ το Extended Cab και από 40.150 ευρώ το Double Cab. Επιπλέον του Activity διαθέτει αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας, παρακολούθηση τυφλών σημείων, αναγνώριση οδικών σημάτων, infotainment με οθόνη 7 ιντσών, αυτόματο κλιματισμό, δερμάτινο σαλόνι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, φώτα LED και κάμερα οπισθοπορείας. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται το Arena, μόνο διπλοκάμπινο (από 44.450 ευρώ), με 9άρα οθόνη infotainment, σκουρόχρωμη μάσκα και ζάντες.
Κάθε έκδοση του Isuzu D-Max τροφοδοτείται με τον κινητήρα πετρελαίου των 1.9 λτ., ισχύος 164 ίππων στις 3.600 σ.α.λ. και με ροπή 360 Nm στις 2.000-3.500 σ.α.λ. Στο Regular Cab 4×4 η μεικτή κατανάλωση είναι 8,2 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 243 γρ./χλμ., ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 76 λίτρα. Όσον αφορά τις επιδόσεις, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη σε όλα). Η μετάδοση γίνεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και με επιλογές High-Low για την τετρακίνηση.
Το Isuzu D-Max με εκτεταμένη ή διπλή καμπίνα έχει μήκος 5.256 χλστ., πλάτος 1.870 χλστ., ύψος 1.790 χλστ. και μεταξόνιο 3.125 χλστ. Η καρότσα φτάνει τα 1.495 χλστ. μήκος, 1.530 χλστ. πλάτος και το ωφέλιμο φορτίο είναι 1.150 κιλά. Το μήκος της καρότσας είναι 2.330 χλστ. με τη μονή καμπίνα, 1.805 χλστ. με την εκτεταμένη καμπίνα και 1.495 χλστ. με τη διπλή καμπίνα. Η απόσταση από το έδαφος είναι 220-240 χιλιοστά, οι γωνίες προσέγγισης 20,0-30,5 μοίρες, ράμπας 21,4-22,9 μοίρες και αναχώρησης 22,5-24,2 μοίρες, ενώ το βάθος υδάτινου κωλύματος φτάνει τα 800 χιλιοστά. Τέλος το ωφέλιμο φορτίο κυμαίνεται από 1.070 έως 1.205 κιλά.