Κυριολεκτικά, θα μπορούσαμε να πούμε, καθώς η Τeam Milano Racing παρουσίασε την αγωνιστική εκδοχή του ιταλικού crossover, το οποίο προορίζεται για τη συμμετοχή στα κορυφαία πρωταθλήματα ράλι-συμπεριλαμβανομένου του WRC.
To όνομα μπορεί να κραυγάζει «Ιταλία», όμως είναι πέρα ως πέρα παραπλανητικό καθότι μιλάμε για Γάλλους, οι οποίοι ειδικεύονται στην εξέλιξη αγωνιστικών αυτοκινήτων με καταγωγή από τη γείτονα χώρα. Μετά το Abarth 124 RGT, ήρθε η σειρά του 500Χ να πάρει θέση στις ειδικές των ανά τον κόσμο ειδικών διαδρομών, αυτή τη φορά για την κατηγορία R4. Σε αντίθεση με το 124, που συμμετέχει στη δικίνητη RGT, το off-road «500αράκι» χρησιμοποιεί και τους τέσσερις τροχούς για την επίτευξη χρόνων, μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων κι ενός 1.600αρη υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 260 ίππων.
Δείτε ακόμα: Νέο Fiat 500X και με 1.000άρι μοτέρ
Η R4 λογίζεται ως το η τρίτη τη τάξει κατηγορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, πίσω από τα «τέρατα» προδιαγραφών WRC και τα R5. Ουσιαστικά, δηλαδή, πρόκειται για τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των Group N και των ταχύτερων –βάσει χρόνων, γιατί υπάρχει και το θρυλικό Group B- αγωνιστικών που έχουν πατήσει στις ειδικές του Π.Π.Ρ. Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Oreca, άλλοτε νικήτρια του Le Mans, η οποία έχει βάλει το «χέρι» της και στα Lada Kalina, Dacia Sandero R4. Τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που μετέχουν στην κατηγορία είναι τα Nissan Micra, Toyota Yaris και Etios R4.
Διαβάστε επίσης: Νέο Abarth 124 GT με οροφή από ανθρακόνημα
Οι Γάλλοι θα είναι έτοιμοι να παραδώσουν τα πρώτα αυτοκίνητα σε ιδιώτες προς τα τέλη του 2018, ούτως ώστε να προλάβουν την έναρξη του WRC στο Μόντε Κάρλο, τον Γενάρη του 2019. Εκτός από το Παγκόσμιο, η Team Racing Milano δηλώνει πως το 500Χ R4 εξασφαλίζει ομολογκασιόν για τη συμμετοχή σε οποιοδήποτε εθνικό πρωτάθλημα. Λέτε να το δούμε και στα μέρη μας;