Αγροτικό Suzuki έχουμε να δούμε από την εποχή του Samurai, το οποίο από το 1970 μέχρι το 1998 ήταν στην παραγωγή σε διάφορες αγορές του κόσμου. Η έλευση του Jimny (ένα όνομα που προϋπήρχε αντί του Samurai, επίσης σε διάφορες αγορές) δεν συνοδεύτηκε από pick up έκδοση, κάτι που συνεχίστηκε και στη δεύτερη γενιά του μοντέλου. Μέχρι σήμερα.
Δείτε ακόμα: Δαγκωτό «ναι» σε Suzuki Jimny με 5 πόρτες!
Ψηφιακές απεικονίσεις μας είχαν δώσει μια γεύση, κι από ό,τι φάνηκε είχαν ιδιαίτερη απήχηση στον κόσμο. Κάτι που οδήγησε ανεξάρτητους μάστορες να μετατρέψουν το Jimny σε αγροτικό. Ο Dave Johnson εδρεύει στην Αγγλία και είναι ο ιδρυτής της Suzuki Jimny Pickups. Ξεκίνησε τις δραστηριότητες το 2017, όταν και άρχισε να λαμβάνει παραγγελίες για μετατροπή της προηγούμενης γενιάς του ιαπωνικού «κατσικιού» σε pick up. Από τότε μέχρι σήμερα, μεταποίησε 50 αυτοκίνητα και τώρα παρουσίασε το πρώτο δείγμα του νέου Jimny σε εκτέλεση φάρμας.
Δείτε ακόμα: 0-180 χλμ./ώρα με Suzuki Swift GTi (+video)
Η καρότσα προέρχεται από την Αυστρία και παίρνει τη θέση της καμπίνας των επιβατών, από τη μέση και πίσω. Οι περισσότερες επεμβάσεις έχουν γίνει στο αμάξωμα, με το σασί να διατηρείται σε μεγάλο βαθμό εργοστασιακό. Το ίδιο ισχύει για τη μετάδοση, η οποία εξακολουθεί να αποτελείται από σύστημα κατ’ επιλογήν τετρακίνησης και κοντού κιβωτίου, με τον κινητήρα να παραμένει ο 1.500άρης ατμοσφαιρικός των 102 ίππων. Μάλιστα έχουν διατηρηθεί και τα πίσω φωτιστικά σώματα.
H μετατροπή κοστίζει 5.500 λίρες (6.167 ευρώ) και συνοδεύεται από νέα ανάρτηση, που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 2,5 εκατοστά. Για τους πιο απαιτητικούς, διατίθεται κιτ ανύψωσης στα 7,6 εκατοστά και κοστολογείται στις 7.500 λίρες (8.411 ευρώ).
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Auto 4WD
Εναλλακτικά, υπάρχει και πρόταση από τη Νέα Ζηλανδία (το χακί των φωτογραφιών) αλλά κοστίζει: 12.000 δολάρια (10.775 ευρώ) απαιτούνται για να πάρει θέση η καρότσα στο πίσω μέρος του Jimny.