Το νέο Honda Civic είναι προγραμματισμένο να λανσαριστεί στα τέλη του 2021, όμως η διαρροή των πατενταρισμένων σχεδίων μας το αποκάλυψε λίγο νωρίτερα. Βάσει αυτών και του Prototype, που ουσιαστικά μας δείχνει την 11η γενιά του ιαπωνικού μικρομεσαίου, ο γνωστός ψηφιακός σχεδιαστής X-Tomi μας δείχνει πώς θα μπορούσε να είναι το επόμενο Type R.
Διαβάστε επίσης: Μια κλάση πάνω το ολοκαίνουργιο Honda Civic
Τα φουσκωμένα φτερά, ο επιθετικός προφυλακτήρας με τις τεράστιες εισαγωγές, οι 20άρες ζάντες, οι πλαϊνές ποδιές και φυσικά η τεράστια αεροτομή αποτυπώνουν τις διαφορές μεταξύ απλού και κορυφαίου Civic. Εικόνα από το πίσω μέρος δεν έχουμε, όμως κατά πάσα βεβαιότητα οι τριπλές εξατμίσεις-σήμα κατατεθέν θα συνεχίσουν να «πυροβολούν». Σε άλλα renderings πάντως, εμφανίζονται και τέσσερις απολήξεις στο κέντρο (σαν παραλλαγή αυτών της Corvette).
Για τα μηχανικά μέρη, έχουμε πρόσφατες πληροφορίες από ιαπωνικά δημοσιεύματα. Σύμφωνα με αυτούς, ο διάδοχος του FK8 θα χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύστημα παρόμοιο με αυτό του NSX, όπου ο θερμικός κινητήρας συνεργάζεται με 3 ηλεκτροκινητήρες – ένας στην έξοδο του κιβωτίου και δύο ανά εμπρός τροχό. Για το Type R, θα αναλάβουν τους δυο τροχούς του πίσω άξονα καθιστώντας το μοντέλο για πρώτη φορά τετρακίνητο και καθιστώντας το απευθείας ανταγωνιστή των Audi RS 3, Mercedes-AMG A45 και της ανάλογης Σειράς 1, που ετοιμάζει η BMW.
Δείτε ακόμα: Το Honda S2000 επιστρέφει με το μοτέρ του Type R!
Οι Ιάπωνες αναφέρουν πως ο 2.0 VTEC Turbo θα παραμείνει κάτω από το καπό, ενδεχομένως με μια μικρή αύξηση στην ισχύ. Το σύστημα τετρακίνησης SH-AWD θα αναλάβει να αξιοποιήσει τα πρωτόγνωρα για Type R επίπεδα ισχύος, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να υπολογίζονται σε λιγότερο από 4 δλ. και την τελική να υπερβαίνει τα 280 χλμ./ώρα! Ενδεικτικά, το σημερινό θέλει 5,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνει μέχρι τα 272 χλμ./ώρα τελικής.
Διαβάστε επίσης: Οι τιμές των νέων Honda Civic Type R στην Ελλάδα
Υπομονή μέχρι το 2022, όταν θα παρουσιαστεί επίσημα.