Η Mazda έκανε την είσοδό της στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα τον Οκτώβριο του 2019 με το MX-30, το οποίο ξεχωρίζει αρχικά για τον όμορφο και δυναμικό του σχεδιασμό. Σημείο αναφοράς που δεν φαίνεται αμέσως, είναι οι αντικρυστά ανοιγόμενες πόρτες, όπως στο πάλαι ποτέ RX-8.
Το μικρομεσαίο SUV των 4,4 μ. μήκους διατίθεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 145 ίππων και 265 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με μπαταρία 33,5 kWh. Σύμφωνα με τη Mazda η μεικτή αυτονομία βρίσκεται στα 200 χιλιόμετρα, αν και σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται στα 160 χλμ. Γεγονός που αποτελεί το βασικό μειονέκτημα του αυτοκινήτου.
Ωστόσο στον τόπο καταγωγής και παραγωγής του, την Ιαπωνία υπάρχει και η επιλογή με κινητήρα βενζίνης. Κάτω από το εμπρός καπό του, αντί για τον ηλεκτροκινητήρα εφοδιάζεται με 2λιτρο μηχανικό σύνολο e-SKYACITV G mild hybrid, ισχύος 156 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 199 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Η μετάδοση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς γίνεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων. Το βάρος του ξεκινάει από 1.460 κιλά, όταν το ηλεκτρικό ζυγίζει από 1.645 κιλά.
Οι τιμές του βενζινοκίνητου Mazda MX-30 ξεκινούν στην Ιαπωνία από 2.420.000 γεν (σημερινή ισοτιμία 18.420 ευρώ), όταν το ηλεκτρικό κοστίζει από 4.510.000 γεν (34.463 ευρώ).