Το ανανεωμένο Honda Civic Type R FK8 παρουσιάστηκε μόλις πριν λίγες εβδομάδες, αυτό όμως δεν σημαίνει πως οι Ιάπωνες δεν δουλεύουν ήδη πάνω στον αντικαταστάτη. Οι εξελίξεις στην κατηγορία είναι ιλιγγιώδεις, από τη μια στιγμή στην άλλη ένας αντίπαλος μπορεί να πάρει 50 άλογα, να αποκτήσει τετρακίνηση ή κάποια σκληροπυρηνική έκδοση. Και το «Τάπερ» οφείλει να έτοιμο, ώστε να αντιμετωπίσει κάθε χτύπημα.
Διαβάστε επίσης: Τι γνωρίζουμε για το επόμενο Nissan GT-R
Παλιότερα, είχαν κυκλοφορήσει φήμες μέσα από τη Honda πως ο διάδοχος του FK8 θα είναι τετρακίνητος και με απόδοση στα 400 άλογα! Μια τέτοια συνθήκη, θα καθιστούσε το κορυφαίο Civic απευθείας ανταγωνιστή των Audi RS 3, Mercedes-AMG A45 και της ανάλογης Σειράς 1, που ετοιμάζει η BMW. Οι ίδιες φήμες, έκαναν λόγο για υβριδικό σύνολο στα πρότυπα του NSX. Δηλαδή συνδυασμό του θερμικού μοτέρ (στην προκειμένη, ο 2.0 VTEC Turbo) με ηλεκτροκινητήρες (στο NSX είναι 3, για το Type R είχαν ακουστεί 2 – ένας σε κάθε πίσω τροχό).
Δείτε ακόμα: Απίστευτο τετρακίνητο Honda Civic 960 ίππων! (+video)
Το Auto Express -από όπου και η ψηφιακή απεικόνιση- ρώτησε τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο της Honda Ευρώπης, Tom Gardner, για το τι μέλλει γενέσθαι αναφορικά με το Type R. Η απάντηση ήταν η εξής: «Οι στυλοβάτες μας, θα ηλεκτροποιηθούν. Προφανώς το Type R είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και αγαπημένο, με την μορφή που έχει τώρα. Κάτι που θα πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψη, στην εξέλιξη του αντικαταστάτη. Τελικές αποφάσεις πάντως, δεν έχουν ληφθεί ακόμα».
Οι Άγγλοι αποκρυπτογραφούν τα λεγόμενα του συμπατριώτη τους, ως πίστη στην παράδοση. Σύμφωνα με αυτούς το Civic Type R θα παραμείνει μπροστοκίνητο, με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και θα έχει αυξημένη απόδοση. Η Honda έχει ανακοινώσει πως μέχρι το 2022 όλα τα mainstream μοντέλα θα διαθέτουν υβριδικές ή ηλεκτρικές εκδόσεις, αρχής γενομένης από τα CR-V και το νέο Jazz. Το τελευταίο δε, διατίθεται αποκλειστικά ως υβριδικό. Το Type R, ωστόσο, μόνο mainstream δεν είναι. Οπότε η εξαίρεσή του από το ρεύμα, δεν αντιβαίνει τον σχεδιασμό των Ιαπώνων. Εκτός αυτού, η μεγαλύτερη πηγή σιγουριάς για παραμονή στις αρχές που το έκαναν θρύλο, είναι το παράδειγμα ενός εκλιπόντος αντιπάλου.
Διαβάστε επίσης: Τι γνωρίζουμε για τη νέα BMW M3
Η Ford δεν μπόρεσε να βάλει το Focus RS στον υβριδικό δρόμο, κάτι που οδήγησε στο τέλος παραγωγής. Πέρα από τις δυσκολίες προσαρμογής και το κόστος εξέλιξης μιας τέτοιας πλατφόρμας, η Honda θα έπρεπε να αντιμετωπίσει και την αποδοχή του κοινού. Φαντάζεστε τους Ιάπωνες να δαπανούσαν ένα σκασμό λεφτά για να κάνουν υβριδικό το Type R, μόνο και μόνο για να το υποδεχτεί με «ντομάτες» το κοινό του; Οπότε, όλα συνηγορούν πως το FK8 θα δώσει τη θέση του σε ένα επίσης μπροστοκίνητο και χειροκίνητο μοντέλο, με απόδοση γύρω στα 340-350 άλογα. Ισχύς που έχει περάσει από τους εμπρός τροχούς, μέσω ενός άλλου Ford: του Focus RS500. Κοινώς, μπορεί να γίνει. Κι αν κάποιος μπορεί να το επαναλάβει, είναι το «Τάπερ»!