Με τα αυτόνομα αυτοκίνητα να είναι στον ορίζοντα και τις online αγορές να αυξάνονται, οι εφαρμογές στο αυτοκίνητο θα μπορούσαν σύντομα να αποτελέσουν βασικό παράγοντα για την αγορά κάποιου μοντέλου. Με τις οθόνες στο εσωτερικό τους όλο και πιο πολύ να μεγαλώνουν και τις εταιρείες να τις «γεμίζουν» με εφαρμογές, η παραμονή στην καμπίνα του αυτοκινήτου θα είναι μια ευχάριστη καθημερινή εμπειρία καθώς οι επιβάτες θα μπορούν να ανατρέξουν στα online καταστήματα για την αγορά αγαθών και γιατί όχι για την απευθείας αγορά ενός πρώτου η δεύτερου μοντέλου της ίδιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Δείτε ακόμα: Νέα, «έξυπνη» ανάρτηση αλλάζει όσα ξέραμε (+video)
Η θεωρία λέει ότι όταν η αυτόνομη τεχνολογία αρχίσει πραγματικά να δουλεύει, όλοι θα έχουμε πολύ περισσότερο χρόνο να «κάνουμε πράγματα» ενώ βρισκόμαστε στο αυτοκίνητο. Αυτές οι δραστηριότητες έχουν δυνητικά κέρδη και για αυτό καθιερωμένες αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν σε νεοσύστατες εταιρείες οι οποίες μπορούν να βρουν το είδος των εφαρμογών και υπηρεσιών που θα μας ενδιαφέρουν σε σχέση με τα «απλά» συστήματα ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου μας στο Android Auto ή Apple CarPlay.
Ωστόσο, η Volvo έχει μια εντελώς διαφορετική άποψη. Όπως έγραψε το αφεντικό της Hakan Samuelsson στο Λονδίνο την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία βασίζει το σύστημα ψυχαγωγίας επόμενης γενιάς στο Android και ενσωματώνει το Google Assistant. Έτσι μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με αυτό και να αγοράσετε εφαρμογές τρίτων για το αυτοκίνητό σας, όπως αντίστοιχα κάνετε με το smartphone σας.
Διαβάστε επίσης: Σε νοιάζει που φτιάχτηκε το αυτοκίνητό σου;
Όλη αυτή η τάση δείχνει πώς η επιλογή του αυτοκινήτου μας θα μπορούσε να γίνει βάση στατιστικών κάτω από την οποία ο πάροχος εφαρμογών θα έχει πρόσβαση, όπως είναι οι απόψεις μας για τον κινητήρα, το σασί, την καμπίνα, την σχεδίαση ή την γενικότερη εικόνα ενός μοντέλου. Το μέλλον δεν θα μπορούσε να είναι πιο κοντά.